Fredrik 90 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 [ Bilde ] Du er virkelig i skuddet i dag.... Den første som het Fredrik i min familie var min 6 x tippoldefar som ble døpt på Bragernes i Drammen i 1698. Alle senere mannlige medlemmer av familien har hatt navnet Fredrik inkl. min sønn. Tenk det.... bare fredriker i hele 315 år. Det blir ikke bedre... Det er artig med navn tradisjoner synes jeg, vi følger den ikke så nøye i vår familie men både jeg og min lillesøster er oppkalt tipp olderfar og oldermor Mine foreldre valgte nok navnene på oss delvis pga tideligere bruk i familien og at de synes de er fine..
Tzunami Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Hater når det er karbonader med bacon og speilegg på jobben! Det er så digg, så spiser gjerne 2 stk, og blir så sykt mett etterpå!
Fredrik Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Wicky: Hehehe... pass på så du ikke får mareritt... Det er forøvrig mange kjente mennesker som har hatt navnet Fredrik... Fredrik Stang (Norges første statsminister), Fredrik Reinfeldt (dagens svenske statsminister), en hel rekke danske og norske konger, Frederik den Store af Preussen (trolig den mest vellykkede strategiske militære feltherre igjennom tidene), Friedrich Nietzsche (verdensberømt tysk filosof), Friedrich von Schiller (verdensberømt tysk poet og dramatiker), Georg Friedrich Händel (verdensberømt tysk komponist)... bare for å nevne noen. Vi har til og med byer med navnet fredrik i seg... Fredrikstad, Frederikshavn, Fredericia, Friedrichshafen...
Haukefer Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Hater når det er karbonader med bacon og speilegg på jobben!Det er så digg, så spiser gjerne 2 stk, og blir så sykt mett etterpå! Mmm, sitte på cafe nå, nett bestilt nachoooos!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Halvor_nor Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 noen her som skal til jessheim på streetmeet idag ?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
wicky124 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Er det fremdeles folk som drar på streetmeets? trodde det slutta i 2007...?
Tzunami Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Streetmeet er fortsatt populært ja vurderte å kanskje ta turen om jeg kjedet meg i kveld, men har ikke noe bil å kjøre med, dvs bilene mine er ikke klare for vei, og jeg kjører ikke med mamma og pappa sin bil dit!
wicky124 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Du kan låne s-klassen btw.... drømmebilen min er til salgs... Så denne i 2001 og forelska meg...And I still love... http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=41075084
Mattae Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 streetmeet = stort rånetreff? er det her vær søndag med dragstripe og faktisk veldig mye biler så lenge det ikke regner
Tzunami Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Er heldigvis ikke så ofte av det jeg vet, i oslo/akershus, pleier å være med på "vårmeetet" på ingjærstrand iallefall, men ellers tar jeg det litt som det kommer
FredrikE24 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Streetmeet var det en stund omtrent hver helg, og jeg var en aktiv deltager, men etter noen slitte dekk og mye politi har det ikke vært like morro hver gang Har man fått med seg et streetmeet har man fått med seg de fleste andre. Forøvrig heter jeg også Fredrik, flott navn, flott navn!
wicky124 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Husker streetmeet på ikea furuset...og coop lillestrøm for mange mange år siden...det var tider...
Haukefer Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 http://www.h-avis.no/motor/norsk-kundeb ... -1.7852377 Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anbefalte innlegg