Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Klokkeprat på gang igjen ser jeg. Nylig handla meg ny klokke jeg. Oppgraderte fra den slitne retro casio'en min til noe som ser litt mer svært ut. Følte jeg har blitt voksen nok til en litt skikkelig klokke. Kanskje ikke så dyr i klokkeverden, men en liten fot innfor døren er det jo :P

Jaques Lemans ocean explorer ettellerannet heter den vel.

20130420_203800_zpse203a4d7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkeprat på gang igjen ser jeg. Nylig handla meg ny klokke jeg. Oppgraderte fra den slitne retro casio'en min til noe som ser litt mer svært ut. Følte jeg har blitt voksen nok til en litt skikkelig klokke. Kanskje ikke så dyr i klokkeverden, men en liten fot innfor døren er det jo :P

Jaques Lemans ocean explorer ettellerannet heter den vel.

[ Bilde ]

Den var fet! Aldri helt vert noe på klokker,kanskje jeg sku kjøpt meg ei :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, engel da! Nå er du nesten litt konfliktvillig :lol:

En mellomting er nok det aller beste :D

Kompromisser er nok litt vanskelig for meg.

Som en stor mann, nei, en kvinne på 1,65 engang sa:

Standing in the middle of the road is very dangerous; you get knocked down by the traffic from both sides.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokkeprat på gang igjen ser jeg. Nylig handla meg ny klokke jeg. Oppgraderte fra den slitne retro casio'en min til noe som ser litt mer svært ut. Følte jeg har blitt voksen nok til en litt skikkelig klokke. Kanskje ikke så dyr i klokkeverden, men en liten fot innfor døren er det jo :P

Jaques Lemans ocean explorer ettellerannet heter den vel.

[ Bilde ]

Så tøff ut den der!! Men synes den var litt for diger etter min smak, min urskive er på 35mm og er akkurat passe etter min smak, en klokke i mine øyne skal henge på deg 24/7 uten at man skal føle at den er i veien for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å handle meg bil om dagen.. I går avtalte jeg å ringe en kar etter middagen, det ble litt senere enn antatt så jeg sender en sms ca kl 21 og spør om det går greit å ringe.

Får ikke svar..

I dag får jeg en mail med beskjed om at jeg overkompliserer ting og at jeg bare burde ringt istedet for å spørre om å få lov. Ja, og at jeg ikke får kjøpe bilen.. :lol:

Så mye for å være høflig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å handle meg bil om dagen.. I går avtalte jeg å ringe en kar etter middagen, det ble litt senere enn antatt så jeg sender en sms ca kl 21 og spør om det går greit å ringe.

Får ikke svar..

I dag får jeg en mail med beskjed om at jeg overkompliserer ting og at jeg bare burde ringt istedet for å spørre om å få lov. Ja, og at jeg ikke får kjøpe bilen.. :lol:

Så mye for å være høflig :D

Særing.. Jeg fikk jusst denne mailen fra en kar på finn:" Hei Fredrik

Snakkes" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å handle meg bil om dagen.. I går avtalte jeg å ringe en kar etter middagen, det ble litt senere enn antatt så jeg sender en sms ca kl 21 og spør om det går greit å ringe.

Får ikke svar..

I dag får jeg en mail med beskjed om at jeg overkompliserer ting og at jeg bare burde ringt istedet for å spørre om å få lov. Ja, og at jeg ikke får kjøpe bilen.. :lol:

Så mye for å være høflig :D

Særing.. Jeg fikk jusst denne mailen fra en kar på finn:" Hei Fredrik

Snakkes" :lol:

Haha!

Folk prater om at bruktmarkedet er tregt om dagen, kanskje det i virkeligheten er selgerne som er trege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos klokkeprat, mitt siste kjøp:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

(ikke mine bilder)

Nydelig klokke! Hva gav du for den, om det er lov å spørre?

Benson Trade i Nederland selger denne klokken til 1500 kroner pluss frakt og norsk moms.

Militarytime.no har noen litt enklere utgaver av L7127 Count Zeppelin til 1600-2000 kroner.

Zeppelins nettsider: Her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...