Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Verken jeg, wicky124 eller herman00 (stavet jeg det riktig?) har noe til overs for de rasshølene der, det kan jeg skrive under på!

Helt utrolig er helt korrekt. Siste turen min til Pakistan varte i ca. 100 dager. Den klareste konklusjonen min etter den turen var at Norge og andre vestlige land bør sende sytepaver og terrorsympatisører minst 3 mnd. i hjemlanda dems, og se om de endrer mening.

De bor i det som sannsynligvis er verdens mest avslappa og koselige land og prøver å lage kvalme for oss som faktisk prøver å leve fredelig... Hater det intenst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken jeg, wicky124 eller herman00 (stavet jeg det riktig?) har noe til overs for de rasshølene der, det kan jeg skrive under på!

Helt utrolig er helt korrekt. Siste turen min til Pakistan varte i ca. 100 dager. Den klareste konklusjonen min etter den turen var at Norge og andre vestlige land bør sende sytepaver og terrorsympatisører minst 3 mnd. i hjemlanda dems, og se om de endrer mening.

De bor i det som sannsynligvis er verdens mest avslappa og koselige land og prøver å lage kvalme for oss som faktisk prøver å leve fredelig... Hater det intenst!

:applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken jeg, wicky124 eller herman00 (stavet jeg det riktig?) har noe til overs for de rasshølene der, det kan jeg skrive under på!

Helt utrolig er helt korrekt. Siste turen min til Pakistan varte i ca. 100 dager. Den klareste konklusjonen min etter den turen var at Norge og andre vestlige land bør sende sytepaver og terrorsympatisører minst 3 mnd. i hjemlanda dems, og se om de endrer mening.

De bor i det som sannsynligvis er verdens mest avslappa og koselige land og prøver å lage kvalme for oss som faktisk prøver å leve fredelig... Hater det intenst!

Well spoken...

Det blir feil hvis alle muslimer - eller alle troende for den saks skyld - til enhver tid skal måtte stå ansvarlig for det noen få mistilpassede individer sier og foretar seg.

Blir nesten som om jeg skal bli skjelt ut når jeg svinger innom bensinstasjonen fordi det var en annen BMW-eier som stakk fra regningen i forrige uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...