Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe unikt for Norge, alle land har ekstremister, og hva skal man egentlig gjøre? Kaste dem ut er helt greit for meg, men du vet jo hvordan byråkratiet funker.. Eller ikke funker..

Ekstremister... Jeg i alle år helt til idag lest "ekskremister", og alltid synes det har vært litt morsomt navn og liksom ikke skjønt poenget. Men siden jeg idag har fått studert ordet så innså jeg at jeg har tatt så feil, det var litt flaut da :oops::stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremister... Jeg i alle år helt til idag lest "ekskremister", og alltid synes det har vært litt morsomt navn og liksom ikke skjønt poenget. Men siden jeg idag har fått studert ordet så innså jeg at jeg har tatt så feil, det var litt flaut da :oops::stupid:

Rent objektivt har du gjort feil.

Rent subjektivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De innvandrerne som truer rikets sikkerhet og landets innbyggere bør etter normalt system gå på huet og ræva ut, tenker da på Krekar eller Bhatti og alle venne hans.

Krekar er grei, siden han har har misbrukt sin status som flyktning og vist at han ikke fortjener opphold utenfor hjemlandet.

Bhatti er ikke så enkel, siden han er født i Norge.

Bhatti ble alt som tenåring dømt for alvorlig kriminalitet i Norge. Kriminell - enkelt og greit - og sannsynligvis en tikkende bombe uansett hvor han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bhatti og venna hans...Jeg kjenner bhatti. skal jeg kastes ut?!

Regner ikke med at du er med å gå i tog sammen med Bhatti og oppfordrer til død over nordmenn og hyller Boston bombern.....

Er nok heller de "politiske" vennene hans jeg tenker på :)

Jeg anbefaler å la religion bli ett tema vi ikke diskuterer... Ellers kan det bli stygt her!

Det er dog helt opp til deg, ingen her har sagt noe stygt om hverken deg eller vanlige normale innvandrere om oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å la religion bli ett tema vi ikke diskuterer... Ellers kan det bli stygt her!

Hvorfor skal alle ha forbud mot å diskutere bare fordi noen veldig få ikke klarer å diskutere på en saklig og respektfull måte? Mye bedre å sparke ut for godt de som ikke overholder spillereglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En regjering kan ikke tilfredstille alle.. It wil allways be haters...

Er forresten ikke regjeringa det er noe galt med det er byråkratiet.. Alt for mye kokker. Det er bare å gi opp. Handler ikke om å drive regjering lenger, stortinget er bare ett stort ormebol hvor alle vil ødelegge for alle. Viktig å ytre handlingsløse meninger i media. Bare å gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNITED <3

Kjedelig når naboen og jeg sitter og drikker til kampen osv men så må han hjem for å stå opp tidlig med unger..

Jeg vil ikke ligge meg :twisted:

Det forklarer bruken av FLOTTE t-shirts i motorrommet på E30'n.. Koser meg at du ikke kan kose deg mere nå... :-)

Får håpe barna dine finner riktig "religion".. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...