Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Himmelen:

M3 CSL kjører i flott natur... Dør av misunnelse :lol:

Helt fantastisk... 8)

Kanskje ikke helt det samme, men moderator [space] og undertegnede hadde en skikkelig fin tur i hans Z4 2.2... :)

http://www.youtube.com/user/ingenledige ... BISDFPPjdo

http://www.youtube.com/user/ingenledige ... iGT_2qltSE

Hadde jeg hatt en Z4M kunne det nok sammenlignes :)

Ang. Cayman R ( eller Cayman generelt ) er det utrolig synd de ikke gir den skikkelig motorkraft og glemmer at 911 er "toppmodellen", akkurat som han nevner i videoen.

Ang. "Sportsvogn", så har sportsvognklubben lister over hva som gjelder.

Fra BMW gjelder M3'ene med 2 dører, Z-modellene og de gamle klassiske coupeene, selv om flere på treffet alltid spør seg hva BMW gjør der. Altså mener de at BMW ikke har noen skikkelig sportsvogner. (På den annen side har en av ildsjelene der kjørt Z4M i noen år, nå byttet inn til fordel for en 997. Lederen kjører vel en gammel Toyota MR2)

Skrevet

driver å lager meg et lite budsjett i openofffice calc nå, prøvde å finne ut av autokalkuler funksjon der, men skjønte ikke stort :P

så lurte på om noen hadde oppskrift på hvordan få den til å autokalkulere de forskjellige tallene jeg skriver i linjene?

prøvde å google, men fant ikke stort,

dvsfå den til å skjønne at dette tallet + dette tallet minus alle disse tallene er lik det idenne linjen om du skjønte :P

Skrevet

Er det ikke likt som i Excel?

=A1+A2-B3:B7

eller noe slikt?

Altså A1 + A2 - alle fra B3 til B7 (Tatt fra hodet dette her, og jeg er ikke noen guru på Excel)

Enklere: Skriv = i feltet du vil ha resultatet, så klikker du på den første kolonnen du vil ha i regnestykket, så skriver du inn + eller minus, så markerer du et nytt felt, så pluss eller minus, så Kan du f.eks. markere en hel kolonne med tall.

Skrevet
":sf87480m]Er det ikke likt som i Excel?

=A1+A2-B3:B7

eller noe slikt?

Altså A1 + A2 - alle fra B3 til B7 (Tatt fra hodet dette her, og jeg er ikke noen guru på Excel)

Enklere: Skriv = i feltet du vil ha resultatet, så klikker du på den første kolonnen du vil ha i regnestykket, så skriver du inn + eller minus, så markerer du et nytt felt, så pluss eller minus, så Kan du f.eks. markere en hel kolonne med tall.

så ut til å funke, men kom bare opp #value! istedetfor summen :shock:

Skrevet

Svigerfar satte i gang med båtklargjøringa i dag ja. Fyttikatta å jeg har lyst på båt nå, blir første sommern siden jeg var 10 år uten egen båt :roll: Blir nok ikke båt på meg i år så vi får se neste år :( Huff! Detta blir tøft!!

Skrevet
":36d1h8h4]Da har du et eller annet feil i regnestykket :)

Du er nok ikke langt unna en løsning :)

fikk det til.

funka ikke å merke hele linja som skulle trekkes fra, måtte ta en og en, så tok litt tid menne :P

får se det positive i det, går ivaffall ikke i minus :P

Skrevet

Jeg er jo ny i dette forumet, og en ting lurer jeg på: Er det slik at den jevne BMW-entusiast virkelig ikke liker Audi? Eller er det mest for show? Og hva med Mercedes?

Skrevet
Jeg er jo ny i dette forumet, og en ting lurer jeg på: Er det slik at den jevne BMW-entusiast virkelig ikke liker Audi? Eller er det mest for show? Og hva med Mercedes?

Mest for pur faenskap og kanskje litt pga forhjulstrekk. Tror ingen her ville hatt noe i mot S- og RS-modellene.

Ang. Mercedes så finnes det mange her som liker det merket også :) Tror det bare er det at gjennomsnittsentusiasten her elsker å kjøre bil og vanlige Mercedes er for komfort-orienterte, derav noe kjedelige biler.

Gir gjerne en testikkel i bytte mot S8 V10 eller CLK 63 AMG Black Series ;)

Skrevet

var moro å kjøre nye 6-serie cab hjem fra fornebu til arendal på fredag :) for en bil!!

kjørte inn med en mini countryman, og den var imponerende jill :D

Skrevet
":3n3e9pvz]

Ang. Cayman R ( eller Cayman generelt ) er det utrolig synd de ikke gir den skikkelig motorkraft og glemmer at 911 er "toppmodellen", akkurat som han nevner i videoen.

Ang. "Sportsvogn", så har sportsvognklubben lister over hva som gjelder.

Fra BMW gjelder M3'ene med 2 dører, Z-modellene og de gamle klassiske coupeene, selv om flere på treffet alltid spør seg hva BMW gjør der. Altså mener de at BMW ikke har noen skikkelig sportsvogner. (På den annen side har en av ildsjelene der kjørt Z4M i noen år, nå byttet inn til fordel for en 997. Lederen kjører vel en gammel Toyota MR2)

Mange hestekrefter gjør ikke en bil automatisk til en sportsbil. Det finnes glimrende sportsbiler med knapt 100 HK og det finnes elendige såkalte sportslige biler med alt for mange hestekrefter.

Ja... Fredrik Huldt har utvilsomt et poeng når det gjelder Boxster/Cayman. Mitt forslag er at Porsche nå utvikler en Cayman RS som har en 911 Carrera S motor på 3800 cm3 istedenfor dagens volumreduserte 911 motor på 3436 cm3. Det er forskjell på 330 HK og 370 Nm vs. 385 HK og 420 Nm.

Skrevet
CLK 63 AMG Black Series ;)

Drømmebil nr 1... [-o<[-o< E46 M3 kan bare gå og legge seg, tar heller CLK'n :P

Kan vel egentlig ikke sammenliknes da E46 M3 er en Passat i gata i forhold til CLK 63 AMG Black :P

Sleng på en CSL Bak E46 M3 så hadde valget vært vanskeligere ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...