Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Minner om at dette er et bilforum, ikke et "fri Irak" forum! Eller andre frihetskamper!
Minner om at dette er et bilforum, ikke et "fri Irak" forum! Eller andre frihetskamper!

Ei heller er dette ett muslim/kristenhets forum...ett religiøst forum... politisk forum... Bestem dere. Moderatorene kan ikke bare slette og modere av egen fri vilje. En viss tynn rød tråd må det være. Skal mitt innlegg, basert på gårsdagens samtale slettes, så ber jeg om at andre innlegg også slettes.

Bildet jeg la ut var HELLER IKKE ett fri-irak bilde. Det var ett bilde som gjenspeilet det jeg skrev igår, at når det dør to amerikanere i Boston så er det større nyheter enn de 41 som ble drept i Irak = media må ta ansvar for hvordan vi reagerer....

Anbefaler i fremtiden at det ENTEN slåes ned på alle politiske (ikke norsk politikk) og religiøse samtaler som KAN skli ut.

Hvis ikke så kan jeg bare fortsette å legge ut bilder jeg selv føler jeg vil legge ut!

Aight holmes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også det var et "uskyldig" bilde som passer i tulletråden.

Ikke at jeg var med på diskusjonen i går, men noe politisk må være lov, og det bildet var ikke veldig sterkt, men heller tankevekkende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å la religion bli ett tema vi ikke diskuterer... Ellers kan det bli stygt her!

Med henblikk på det aktuelle bildet (som er fjernet av moderatorene) og ikke minst budskapet bak bildet er det åpenbart på sin plass å minne deg på hva du selv skrev i går kveld. Det er ingen direkte sammenheng mellom terroraksjonen i Boston og f.eks FN´s engasjement i Afghanistan (jmf. droneangrep). Ergo er bildet kun ment som politisk/religiøst agtitasjon for et bestemt politisk/religiøst syn som ikke støtter FN´s resolusjoner mot terror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky124: At du legger ut et bilde flere sider etterpå uten å henvise til tidligere innlegg, gjør det litt vanskelig å se sammenhengen. Hvertfall slik jeg så det.

Synd at jeg ikke så den sammenhengen, men jeg fjernet faktisk ikke bildet. Prøvde vel bare si fra at jeg ikke vil ha slike innlegg her inne. Det gjelder vel også religions debatten her inne. Dette er primært et bilforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å la religion bli ett tema vi ikke diskuterer... Ellers kan det bli stygt her!

Med henblikk på det aktuelle bildet (som er fjernet av moderatorene) og ikke minst budskapet bak bildet er det åpenbart på sin plass å minne deg på hva du selv skrev i går kveld. Det er ingen direkte sammenheng mellom terroraksjonen i Boston og f.eks FN´s engasjement i Afghanistan (jmf. droneangrep). Ergo er bildet kun ment som politisk/religiøst agtitasjon for et bestemt politisk/religiøst syn som ikke støtter FN´s resolusjoner mot terror.

Hvem ber deg minne meg på noe? Trodde vi hadde en enighet om å ikke involvere oss i hverandres innlegg?

Og hva gjelder FN/terror etc så er det meg likegyldig HVEM som står bak så lenge uskyldige blir rammet. Ingen skriker og lager drama når uskyldige muslimer blir rammet av amerikanske bomber.... Men alle lager drama når TO stk blir drept av to brødre...

Hvor er logikken!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky124: At du legger ut et bilde flere sider etterpå uten å henvise til tidligere innlegg, gjør det litt vanskelig å se sammenhengen. Hvertfall slik jeg så det.

Synd at jeg ikke så den sammenhengen, men jeg fjernet faktisk ikke bildet. Prøvde vel bare si fra at jeg ikke vil ha slike innlegg her inne. Det gjelder vel også religions debatten her inne. Dette er primært et bilforum.

Litt usikker på om du kan forskjell på diverse tall...Men vi diskuterte dette på forrige side...Siste innlegg i "religionsdebatten" er på DENNE siden..Så jeg skjønner ikke hva du mener med "flere sider etterpå"...

Om du ikke fjernet bildet så lurer jeg på hvilken moderator som sletta? Hvorfor ble innlegget/bildet slettet? Om du/dere (moderatorer) ikke ønsker religionsdebatt fra MEG her inne så må dere virkelig ta dere sammen.. Slett ALT som har med religion å gjøre så skal jeg også slutte. Akkurat nå er det kun mitt innlegg som ble moderert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...