Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på noe. I stedet for årsavgift pr. kjøretøy, så kunne vi hatt føreravgift. Alle med førerkort (går ann å dele inn dette i avgiftsklasser mtp slitasje osv) må betale for eks 3500/4000,- kroner i året. Hva synes dere? Vote me for president?

Skrevet
Jeg har tenkt på noe. I stedet for årsavgift pr. kjøretøy, så kunne vi hatt føreravgift. Alle med førerkort (går ann å dele inn dette i avgiftsklasser mtp slitasje osv) må betale for eks 3500/4000,- kroner i året. Hva synes dere? Vote me for president?

Hva med de som har førerkort av praktiske årsaker men ikke trenger eller har bil? Urettferdig for dem.

Skrevet

Det kan diskuteres, selvfølgelig. Er ikke verre enn at man må ha et registrert kjøretøy på seg for å måtte betale...?

Skrevet

noen som har erfaring med å montere baderomsinnredning. skal bytte ut min, men har ingen erfaring med boring i flis osv.

Skal jeg bore med flisbor, stappe inn noen plugger, fylle med silikon, og skru til?

Kanskje lurt av meg å kjøpe bein til underskapet også, så klarer man seg med mindre hull i veggen?

Skrevet

Obama kom også med et forslag, ikke akkurat samme greiene men:

Pay As You Drive, Instead of Gas Tax

http://www.thecarconnection.com/marty-b ... of-gas-tax

Skrevet
noen som har erfaring med å montere baderomsinnredning. skal bytte ut min, men har ingen erfaring med boring i flis osv.

Skal jeg bore med flisbor, stappe inn noen plugger, fylle med silikon, og skru til?

Kanskje lurt av meg å kjøpe bein til underskapet også, så klarer man seg med mindre hull i veggen?

Avhengig av skapet og vasken din så kan du borre med 8mm flisborr, sette inn plugg og litt våtromssilikon inni der.

Ben er alltid greit og ha under der. Pass på når du borer i flisa at boret blir VARMT og slites ut enormt fort om du har harde fliser. Gjerne borr med kjøling om du har dette. Hvis ikke, ta det pent :) Flisene sprekker lett.

Mvh Tommi

Skrevet

takker:)

får stikke å kjøpe flisbor da. er det egne plugger forresten, eller er murplugger fint, de vanlige rød.

Skrevet

Må være forsiktig med å offentliggjøre slike ideer...

Plutselig finner de ut at det var ikke så dum ide og avgiftsbeligge de med førerkort.

Normale veiavgift er sikkert en god ide å beholde tipper jeg de også tenker....

Skrevet

Dette har ikke noe med at du har lyst å ha mange biler stående? :D

Skrevet

Kjøpte Kebabmeny på Shell Select i dag etter å ha blitt påvirket av radioreklamen deres en stund.

Den har ikke mye til felles med kebab dessverre, det var dårlige greier!

Skrevet
15.15kr litern... jessda!

95 har ligget på 13.07 av og til siste dager. Noen skal ha 15 kr litern på dagen, and ca 13 kr på kvelden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...