Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg googler alltid Telefonnummer\ navn når jeg skal handle noe, og det gjør sikkert andre også

"Et typisk pakistansk navn" :wink:

Olav var jo et skikkelig nordisk navn i all fall :mrgreen:

Ja nettopp. Hva er liksom vitsen med å ta ett annet navn man ikke har, interesserte finner jo fort ut at man ikke heter Ole likevel. Regner ikke med at han svarer "Ole" når han tar telefonen:lol:

Når jeg skal selge min bil så skal jeg kalle meg Mohammed, så får kjøpere heller en posetiv overraskelse når de søker opp nummeret :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googler alltid Telefonnummer\ navn når jeg skal handle noe, og det gjør sikkert andre også

- :wink:

Jeg var skikkelig forbanna i det jeg la ut bilen for 2. gang (ble "solgt" og annonsen slettet først, men kjøper hadde ikke penger), pga. kjøpere som spurte mange dumme spørsmål (inkl. hvor jeg var fra). Derfor skrev jeg Ola - prøvde å endre på det rett etterpå men det funka ikke så dreit meg ut litt :P Er ikke verre enn det. Skriver jo at jeg heter Adeel i hver eneste melding og e-post (de ser jo det på avsendernavn også).

Motorn var langt fremme, noe spesielt?

Hmm syns du det? Jeg vet ikke hvor langt foran eller bak som er normalt med disse bilene...

Hvorfor skal du selge den, Ola? :P

Jeg bruker den for lite (kjørt 2000 km. på 8 mnd.) og skal reise noen måneder i sommer.

Betalt 5000 kr. i forsikring + "verditap" 12.500 kr. (kanskje jeg overbetalte da jeg kjøpte den?) + 3000 kr. i årsavgift + 8000 kr. i garasjeleie til nå. 28.500 kr. for 2000 km. ble for drøyt å svelge.

Har spart litt penger gjennom vinteren og kommer til å spare mer utover sommern, satser på å også selge E28en når jeg er tilbake. Med de pengene har jeg lyst til å enten kjøpe Forester S-turbo til vinteren eller en E36 coupe (325i sikkert - har fått sansen på cleane E36-er og strøkne E34-er i det siste) til neste sommer, usikker på hva jeg ender opp med, men vil ha en bil som er både sterk og komfortabel enn to stk. som tydeligvis ikke funker for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så epic lei av møkkakjøpere (CRXen). Tror folk at de kjøper en helt ny sportsbil til 20.000 kr. eller?

Ikke lenge før den tas av finn.no, skiltene innleveres og den får veltebur.

trekk den fra salg...! rå bil :D

Det er det at den må ha garasje som irriterer, resten er greit.

vinterlagringen jeg fortalte deg om fungerer perfekt. henta min i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen andre som er like rotehåve som meg å klart å misste slik fjerjekort? klarer faen ikke finne mitt igjen :P jævla irriterene når det er sånn 2k på det.. får hørre med hu dama i skranken i morgen tidlig om det er noe håp :P

og ja, kan varmt anbefale sunny dekk for dem som liker at bilen legger seg ut i sladd selv i vær rundkjøring når det er vått :lol: trodde nankang var glatte på våt vei jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så epic lei av møkkakjøpere (CRXen). Tror folk at de kjøper en helt ny sportsbil til 20.000 kr. eller?

Ikke lenge før den tas av finn.no, skiltene innleveres og den får veltebur.

Enig der... Hadde du krevd 90tusen for bilen så forventer man at bilen er dønn strøken... menmen...folk er rare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...