Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er sååå digg å kjøre m5! :D

Måtte bare få det ut :D

Sent from my toaster using Tapatalk 2

På en eller annen måte så har jeg ikke vanskeligheter får å tro på deg :D

Hadde vært så deilig med en kosebil nå, eller en båt for den saks skyld :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dette fungere som jeg har tenkt?

Om input går høy i 5 sekunder, settes alarm_out.

Alarm_out holdes høy til enten input har vert lav sammenhengende i 5 minutt, eller etter 10 minutt uansett.

[ Bilde ]

Ser greit ut det, men du kan vel kjøre en demo på det i programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sååå digg å kjøre m5! :D

Måtte bare få det ut :D

Sent from my toaster using Tapatalk 2

På en eller annen måte så har jeg ikke vanskeligheter får å tro på deg :D

Hadde vært så deilig med en kosebil nå, eller en båt for den saks skyld :roll:

lyst å kjøpe båt altså? :roll: til salgs med motor og henger :)

p6nz7obffbwk7wbqisz6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første garasjeanlegget i Gullkroken kjenner jeg litt til. Det ligger veldig rolig til i en blindvei. Trolig kan du temmelig uforstyrret evt. mekke litt på bilen foran garasjen. Du bruker kun 7-8 minutter til enten linje 2 og 5 på T-banen (Smestad) eller bytrikkens linje 13 (Hoff)... :)

Kult :) Ca. 15 min. fra her jeg bor...

Valget mellom umiddelbar nærhet og ingen mekkeplass, vs. lang vei og plass til evt. verktøy og kanskje t.o.m. mekkeplass foran garasjen på en fin dag også... Hmm...

ta den ved hoff !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dette fungere som jeg har tenkt?

Om input går høy i 5 sekunder, settes alarm_out.

Alarm_out holdes høy til enten input har vert lav sammenhengende i 5 minutt, eller etter 10 minutt uansett.

[ Bilde ]

Ser greit ut det, men du kan vel kjøre en demo på det i programmet?

Finner ikke noe simulation-mode eller lignende. Får stole på min skuddsikre logiske tankerekke og prøve live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst å kjøpe båt altså? :roll: til salgs med motor og henger :)

[ Bilde ]

Tja..hadde i såfall sett meg ut noe som Nidelv 610 Sport som den under her. Har lyst på innabords motor, diesel og muligheten til å ha ett lite krypinn i tilfelle man skulle få lyst til å overnatte :) 610en har ett bra og velprøvd skrog som går pent i sjøen, iallfall til mitt bruk som for det meste er innaskjærs. Med Mercruiser 116 hester diesel så går den 32 knop og det holder for meg, de går sykt billig disse motorene. Båtmarkedet er så presset for tiden at disse får man veldig rimelig, mange selger dem med henger også som er greit når man skal ta opp og sette ut båten om våren og høsten. Akkurat tung nok til at jeg kan ha den bak E34en, iallfall de to kilometerne mellom huset og havna :P

pbzgg3soo3p1giqj09x5.jpg

Sikkler jo litt på Scand 9200 Dynamic men de er og blir for dyre, hadde lillebroren 7600 Dynamic og bedre båt finnes ikke. Solid og velbyggd med ett fantastisk bra skrog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første garasjeanlegget i Gullkroken kjenner jeg litt til. Det ligger veldig rolig til i en blindvei. Trolig kan du temmelig uforstyrret evt. mekke litt på bilen foran garasjen. Du bruker kun 7-8 minutter til enten linje 2 og 5 på T-banen (Smestad) eller bytrikkens linje 13 (Hoff)... :)

ta den ved hoff !

Tok meg en tur dit nå. I annonsen står ikke gateadresse (så jeg var ikke akkurat på stedet), men jeg havnet i riktig postnummer hvertfall. Ganske lett å komme til hvis det ikke er rush (da tar det sikkert 15 min., vs. rundt 25-30 min. hver vei i rushen- tiden det tok akkurat nå). Kjører bare Ring 3 fra Sinsenkrysset og tar av mot Røa/Majorstua. Derifra er det bare 3 min. og 2 svinger til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2013/04/30/kult ... 032/?www=1

Har ikke ord.... :roll: Tenk om 64 prosent av alle lærere hadde opplevd å bli bestjålet på arbeidsplassen, eller at halvparten av alle bensinstasjoner i landet ble ranet hvert år? Det hadde blitt ramaskrik og myndighetspålegg om større sikkerhet med en eneste gang!

Lurer enkelte ganger på om myndighetene har en skjult agenda om å oppløse den norske transportnæringen og heller benytte seg av utenlandsk arbeidskraft. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...