Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med disse for CRXen...?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... 20type%20r

Har også ringt på denne...

http://www.finn.no/finn/realestate/lett ... e=31574476

...gå og sjekke ut i morgen :) Ligger bokstavelig talt 3 min. fra meg med bil og har gjerde foran som gjør at bilen står trygt :)

Gleder meg, tror dette med CRX banebil blir dritbra :D

Føler at crx ser best ut med litt tykkere flate eiker...ikke sånne tynne spinkle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på grønne felger jeg, altså lakkere de Kosei K1 Racing felgene... Blir litt mye med rent svarte felger på den bilen tror jeg. Svarte felger med rød kant hadde fungert, og i såfall hadde røde bøtteseter blitt et must...

wicky124: Du har rett, men de veier mye. Jeg skal ha lavest mulig vekt på felgene.

(Dere må bare si fra hvis det blir for mye CRX prat altså, så skal jeg tone det ned :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult, ikke nok med muskelbetennelse i skulder.. Nå har jeg fått hardbarka halsbetennelse i samme slengen. Woopdidoo..

Takk gud for Cosylan.. :D Noen som har et par gode filmer å anbefale?! Går på veggene her.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult, ikke nok med muskelbetennelse i skulder.. Nå har jeg fått hardbarka halsbetennelse i samme slengen. Woopdidoo..

Takk gud for Cosylan.. :D Noen som har et par gode filmer å anbefale?! Går på veggene her.. :P

Se alle fast and furious filmene? Iron man, avengers, captein america, transformers 1-3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lette hjul hjelper vel ingentng på aks, du har jo fortsatt hele bilens masse som skal drages opp i fart? At det heller har innvirkning på kjøreegenskaper har jeg mer tro på

Sent from a galaxy far far away

For å forklare enkelt. Du står stille, og sokkelesten, og det er om å gjøre å komme seg fortest opp i maksfart. Tar du på deg de fine Nike Shox'a som står foran deg, eller tar du på deg 2 betongblokker på føttene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg tenker at med aks så har ikke vekt på felger så mye å si siden hvis hver flelg veier 5kg mindre så har du jo fortsatt den fulle vekten av bilenndu skal drege med deg opp i fart.

Kan være at jeg tar vilt feil, men virker logisk for meg.

Sent from a galaxy far far away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkult, ikke nok med muskelbetennelse i skulder.. Nå har jeg fått hardbarka halsbetennelse i samme slengen. Woopdidoo..

Takk gud for Cosylan.. :D Noen som har et par gode filmer å anbefale?! Går på veggene her.. :P

Se sons of anarchy

Sent from a galaxy far far away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg tenker at med aks så har ikke vekt på felger så mye å si siden hvis hver flelg veier 5kg mindre så har du jo fortsatt den fulle vekten av bilenndu skal drege med deg opp i fart.

Kan være at jeg tar vilt feil, men virker logisk for meg.

Sent from a galaxy far far away

thu21af4fadTeskje.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...