wicky124 Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Wicky: harstaddialekten kalles å prate harstadværing. ikke harstadsk...... Jeg vet hva kona mi prater...og hu prater harstadsk ------------------------- Den videoen er bare tull! Og kona mi snakker harstadsk... tekster på bokmål...Og banner på urdu Ka farsken... کیا سالبہ hhhhhhhhhh (arabisk latter) -------------------------- Den videoen er bare tull! Og kona mi snakker harstadsk... tekster på bokmål...Og banner på urdu Bedre en Danish. Danish pastry derimot -------------------------- Par uker så suser jeg gjennom Danmark i en bil jeg enda ikke har kjøpt Du lever farlig...skikkelig gangsteropplegg... -------------------------- Par uker til så fyker wicky og jeg igjennom danmark og. Drive thru århus?
Fredrik Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Wicky: harstaddialekten kalles å prate harstadværing. ikke harstadsk...... Jeg vet hva kona mi prater...og hu prater harstadsk Er du sikker på at du ikke forveksler det å snakke harstadværing med Harstad SK som er en skøyteklubb...
krizz95 Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Wicky: harstaddialekten kalles å prate harstadværing. ikke harstadsk...... Jeg vet hva kona mi prater...og hu prater harstadsk Er du sikker på at du ikke forveksler det å snakke harstadværing med Harstad SK som er en skøyteklubb... Heter så absolutt å snakke harstadværing..
Nytern Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Vips så var 1-serien min på vei til Stokmarknes med ny eier!
Robkill Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Synes du styrer fælt med disse bila dine... Smalt fra rett kjeft
majuz Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Toyota er solide saker http://www.liveleak.com/view?i=9eb_1358668339
Tzunami Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Jeg burde vært Admin Haha wicky! liker signaturen din!
wicky124 Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Jeg burde vært Admin Haha wicky! liker signaturen din! Ikke tulle med meg nå! Jeg er en farlig forbryter også!
noekult Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Synes du styrer fælt med disse bila dine... Smalt fra rett kjeft Hvem av oss tenkte ikke det!
Julianv Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Noen i Bergen som har speildeksel til E46 coupe? Orginalt! Trenger ASAP, skal stille ut på Vårmønstringen med BMWCCN..
Hansh Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Interessant å følge denne saken, og se at det nå dukker opp flere vitner som alle underbygger historien. Han som ble stoppet av politiet fremstår jo heller ikke som den typiske lurvete fyren man forventer å se bilde av i en slik sak. Får håpe dette blir ordnet opp i på en skikkelig måte til slutt, og skal uansett passe meg for en viss svart Mercedes på veiene her! http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Reagert ... Yjuqcp1nyg
Xavi0n Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Wicky: harstaddialekten kalles å prate harstadværing. ikke harstadsk...... Jeg vet hva kona mi prater...og hu prater harstadsk Du kommer til nordnorge å stjeler damener våre?! Skal jeg komem til oslo å stjele deres?! Nei takk, liker de hær oppe bedre
Anbefalte innlegg