Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Regner her og nå -_- jeg som tenkte å ta turen til nesset og kose meg med en stor softis i solsteiken!

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lot den planen ligge jeg også... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig giret på å ringe venner og finne på noe selv, men nå som det regner så får jeg bare stryke skjortene som har ligget her i flere uker på vent :P

Har heller ikke spilt på nesten flere år... Har både PS3 og 360... For en liten stund siden kjøpte 1. spillet i Mass Effect serien, tenkte å begynne på det nå! Kostet 99 kr. :P Se om jeg liker spillet, historien høres dritkul ut (elsker sci-fi!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig giret på å ringe venner og finne på noe selv, men nå som det regner så får jeg bare stryke skjortene som har ligget her i flere uker på vent :P

Har heller ikke spilt på nesten flere år... Har både PS3 og 360... For en liten stund siden kjøpte 1. spillet i Mass Effect serien, tenkte å begynne på det nå! Kostet 99 kr. :P Se om jeg liker spillet, historien høres dritkul ut (elsker sci-fi!)

Mass effect er fantastisk! Har ikke spilt 3ern enda, kanskje jeg skulle rast bort på lefdal og kjøpt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...