Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noe minne på klimaen som ligger i keyless nøkkelene til E90? Har to nøkler liggende, en som jeg bruker og en som dama bruker og noen ganger så tar jeg "hennes" og da mener jeg at den oppstillte temperaturen på klimaen er annerledes ennå jeg var siste mann som brukte bilen sist... :?

Vet jo om sete og rattjusteriger som programmeres i nøkkelens minne men kan man ha dette på klimaen også?

Joda, tempraturen endrer seg også. Mener det er sånn på E39n min også

Så vidt jeg vet gjelder det også lagrede radiokanaler og annet på anlegget i bilen, samt speilene. Kjekt med slike ting som bare gjør ting litt enklere uten at man egentlig tenker på det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen kommet fra firehjulskontroll :D regninga var jo til å grine av men men. Må man så må man.. 3000 spenn hos bavaria i Arendal. Biltilsynet neste :)

Hos oss tar vi 1600kr (BMW)

Syntes det var drøyt!

Tuller du ?

Var noe rundt der jeg hadde trodd det skulle komme på. Jeg hadde fått camber helt perfekt forran og bak. Eneste dem gjorde på bmw var og stille spissing litt.

Kommer til skien neste gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen kommet fra firehjulskontroll :D regninga var jo til å grine av men men. Må man så må man.. 3000 spenn hos bavaria i Arendal. Biltilsynet neste :)

Hos oss tar vi 1600kr (BMW)

Syntes det var drøyt!

Tuller du ?

Var noe rundt der jeg hadde trodd det skulle komme på. Jeg hadde fått camber helt perfekt forran og bak. Eneste dem gjorde på bmw var og stille spissing litt.

3lapper er litt sånn... ran. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...