Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ehm, det var jo nettopp dette du gjorde selv?

Så passer jeg på mitt og du på ditt så blir det så mye mer koselig her :) Skjønner ikke helt din agenda mot meg, jeg har ALDRI gått uprovosert "til angrep" på deg...

Hvorfor kaller du deg Fredrik 90? Det har jeg lurt på lenge, om jeg ikke husker feil har du jo et helt annet navn ;)

Hvorfor kaller du deg Dirty? :P

Jeg heter Fredrik og er født i 1990, synes da det var ett passende nick navn :) Da jeg registrerte meg her så het jeg Fredrik 90 på ett par andre forum også så da ble det slik :wink:

Ja det var jo godt nok forklart :lol:

blander deg sikkert med noen andre Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe lovoppslag på us blinkers ? (konstantlys på blink)

Og tåler blinklysene dette ? Fant nemmelig ut at jeg bare kunne dra ut park pærene så lyser blinklysene.

Vet vertfall at det ikke er låv :)

Fy faen hvor mye nedrakking det er på enkelte personer her inne :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Det må jo bare bli sånn når alle skal ha rett, men ingen skal være enige. :D

Haha, skal ikke ver lett :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, det var jo nettopp dette du gjorde selv?

Så passer jeg på mitt og du på ditt så blir det så mye mer koselig her :) Skjønner ikke helt din agenda mot meg, jeg har ALDRI gått uprovosert "til angrep" på deg...

Hvorfor kaller du deg Fredrik 90? Det har jeg lurt på lenge, om jeg ikke husker feil har du jo et helt annet navn ;)

Hvorfor kaller du deg Dirty? :P

Jeg heter Fredrik og er født i 1990, synes da det var ett passende nick navn :) Da jeg registrerte meg her så het jeg Fredrik 90 på ett par andre forum også så da ble det slik :wink:

Ja det var jo godt nok forklart :lol:

blander deg sikkert med noen andre Hehe

Jeg er jo "Rs-Heggem" pga min mørke fortid på fmcn.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe lovoppslag på us blinkers ? (konstantlys på blink)

Og tåler blinklysene dette ? Fant nemmelig ut at jeg bare kunne dra ut park pærene så lyser blinklysene.

tror ikke det er lov, og nei blinklysene tåler det ikke på e46 facelift iaf :P begge lyktene til en kompis har sprukket opp i glasset pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90: ® :evil:#-o

Fredrik: ® :?

Vel... vi er ganske mange Fredriker her inne... Fredrik, Fredrik 90, FredrikE39, Fredrik T, Fredriksk, FredrikH, FredrikWake, Fredrik27mp, Fredrik-85, Fredrik Aa Ryslett, Fredrik320i, Fredrik22, Fredrik.Hansen m.fl + de som evt. heter Fredrik, men har andre nick. Jeg var tidlig ute og kan kalle meg kun Fredrik, men mitt første nick var faktisk bmwE9 fordi det er den BMW modellen jeg synes er tidenes mest elegante... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så passer jeg på mitt og du på ditt så blir det så mye mer koselig her :) Skjønner ikke helt din agenda mot meg, jeg har ALDRI gått uprovosert "til angrep" på deg...

Får bare beklage, men jeg misliker dobbelmoralen din. Du gjør først en ting, også klager du på at andre gjør det samme.. Da ser jeg min rett til å påpeke det. Det er langt fra første gang jeg observerer det fra din side.

Jeg har ingen agenda overnfor deg eller noen andre her på forumet, synes bare at enkelte ting blir for dumt og velger å si ifra om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe lovoppslag på us blinkers ? (konstantlys på blink)

Og tåler blinklysene dette ? Fant nemmelig ut at jeg bare kunne dra ut park pærene så lyser blinklysene.

Jeg har det på audien, og har ikke merket noe problemer enda vertfall. Tror ikke politiet bryr seg noe spesielt heller, da jeg gikk side om side med lensmannen ut av butikken engang med bilen på tomgang og lysene på. Han så litt ekstra, men sa ikke noe på det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare beklage, men jeg misliker dobbelmoralen din. Du gjør først en ting, også klager du på at andre gjør det samme.. Da ser jeg min rett til å påpeke det. Det er langt fra første gang jeg observerer det fra din side.

Jeg har ingen agenda overnfor deg eller noen andre her på forumet, synes bare at enkelte ting blir for dumt og velger å si ifra om det.

Men hvilken rett har du til å drive å rette på meg og fortelle meg hva jeg er og ikke er, slikt hører ikke hjemme på ett diskusjonsforum hvor vi i hovedsak skal diskutere biler og ikke hverandre. Tror du at du er så mye bedre enn alle andre når du skal holde på slik...?

Er du slik i virkeligheten også, driver du å påpeker ovenfor andre hva du ikke liker med dem? Jeg lar deg være i fred og da synes det er på sin plass du lar meg også være i fred, så beholder vi også freden her inne :)

Hvis du har så trang til å påpeke ovenfor andre på forumet hva du ikke liker ved dem så synes jeg du burde vurdere å la være å skrive på nettforum.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier du selvinnsikt, eller vilje til å tenke deg om en gang eller to om det jeg skriver?

Og si meg, hvem er du til å si noe slikt:

Ja det er veldig trist at det er slik, er dessverre mange med dårlig selvtillit som har behov for å sitte bak ett nick på nett å slenge dritt :(

Forøvrig, om vi ikke skal diskutere folk, hvorfor har du da dine regelmessige rasistiske utbrudd?

Nei, jeg gidder ikke krangle med folk som blåser seg opp i et sekund, også går i full forsvarsmodus og forsøker å legge "skylden" over på andre i neste øyeblikk...

Du får ha en god kveld Fredrik, så skal jeg finne noe mer produktivt å gjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...