Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt større felger/dekk enn 205/55-16 siden jeg var 22 år gammel... :P

Men så var jo 205/55-16 en massiv dim på 50tallet!

Vel... her inne er du heller ingen ungfole med dine 30 år så da du var ung bilentusiast for 10-12 år siden var 16" felger også en stor standarddimensjon på temmelig mange BMW modeller inkl. din egen W220 S320. Tiden flyr... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Eska her på forumet har i løpet av et halvt års tid drevet på med å designet og ordnet skateboard. Nå er det endelig blitt realitet, og vi har fått vår første levering med brett :D

[ Bilde ]

Hva synes folket?

Alt er tegnet helt selv, fjellene i bakgrunnen er fotografert fra Molde og er faktisk forskjellige fjell fra Moldepanoramaet :)

Sjekk gjerne det ut: http://www.facebook.com/NordicSkateboards

Veldig kult og lykke til :) Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe sprekt turboprosjekt med m52 motor her på forumet? er jo en del som har hatt på ei ess presse, men syns ikke det er å tøye strikken så langt, må da være noe mer å hente ut av disse motorene :)

er jo mange som tar ut mye av m50 motorer da, men er jo stålblokk osv det.

e36 eller e34 har jeg ikke lyst på :P er e46 eller e39 det frister å få i gang noe turbo bygg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det og montere camber justering i front av e46 ?

og noen som kan anbefale justerings topplager ?

Ser gs har k-sport til 1200.

Ville heller brukt gs performance, er ingen lett oppgave å tilpasse mot resten av dempern, sålenge du ikke har k-sport coilovers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28en hadde litt fukt under gulvmatta passasjerside foran. Hvor kan det komme fra?

Ser at det er gammel bil, blir litt fukt i bagasjerom ved tungt nedbør samt at jeg måtte skrape is innvendig et par ganger i vinter også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...