Fredrik Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Hehe... P1800 er en stilig bil, definitivt noe av det bedre som har rullet ut fra Volvo sine fabrikker. Volvo P1800 er absolutt en ganske artig bil. Den er bl.a designet i samarbeid med Carrozzeria Pietro Frua. Frua designet også den første Maserati Quattroporte... som uten tvil er en av de helt store i bilhistorien (iallefall designmessig). Relasjonen til BMW går forøvrig gjennom Glas... en bilprodusent BMW kjøpte i 1966. Glas 2600 V8... senere BMW 3000 V8 (også kjent som "Glaserati" pga. designlikheten med Maserati Quattroporte) var designet av Frua. Helgenen eller Simon Templar med Roger Moore gjorde P1800 kjent for hele verden. Det var den gangen da Volvo var skikkelig sexy...
Dufniall Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Noe jeg lurer på;Hva skal til for å gå på nett med Ipad2? Hva er Wi-Fi og Wi-Fi + 3G? Gismoen skal til opplysning brukes et sted der det ikke er internett lagt inn i huset. Først, kjenner ikke de proprietære dingsene til Stev J særlig godt, men wi-fi kan du glemme, det er trådløst nettverk. (Kan du er heldig med en nabo som ikke har passord, men da kan du risikere å bli overvåket samtidig...) Gå for 3G, det funker på mobilnettet.
316 Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Synes Touran er skammelig tøff, har sett opp til flere eksemplarer jeg kunne tenkt meg!
Jordfræsar Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Noe jeg lurer på;Hva skal til for å gå på nett med Ipad2? Hva er Wi-Fi og Wi-Fi + 3G? Gismoen skal til opplysning brukes et sted der det ikke er internett lagt inn i huset. Først, kjenner ikke de proprietære dingsene til Stev J særlig godt, men wi-fi kan du glemme, det er trådløst nettverk. (Kan du er heldig med en nabo som ikke har passord, men da kan du risikere å bli overvåket samtidig...) Gå for 3G, det funker på mobilnettet. +1 3G og et fribruk av internett abbo. Har du allerede fribruk på din telefon koster det deg 25,- ekstra i mnd om du f.eks har NetCom for fribruk på iPaden.
Yngvejos Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Hehe, hvis du øver x antall timer på noe annet først så kunne jeg kanskje ha vurdert det! Er livredd for slike maskiner ! Ingenting å være redd for. Den eneste måten å ødelegge lakken med en DA-maskin er å kaste den på lakken. Jeg hoppa over DA og gikk rett på roterende maskin når jeg begynte med maskinpolering. Det er rimelig idiotsikkert det også, bare man reduserer turtallet eller flytter maskinen raskere når man ikke lenger greier å holde hånda på lakken.
noekult Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Nå skal jeg se "Senna", høyt kritikerrost dokumentar of F1 legenden Ayrton Senna (en av mine helter). Også nevnt på Top Gear i siste sesong
knut_olestad Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 minnebrikke til 7tusen!!?!?!? Edit: gå til 1881.no og søk på 1888
grimfer Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Synes Touran er skammelig tøff, har sett opp til flere eksemplarer jeg kunne tenkt meg! Touran er veldig fin å kjøre også, særlig med exclusive/highline (org sportsunderstell)... Men kjøper du en, bør du sette av en dag og rive ut paneler og legge inn dempematter der du kommer til. Litt mye støy i karosseriet.
ehrnst Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Kjøp de hjulene da, space. Kunne se ut som bilen jeg møtte idag tidlig det der. Sykt at lm kler alle biler
grimfer Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Nå skal jeg se "Senna", høyt kritikerrost dokumentar of F1 legenden Ayrton Senna (en av mine helter). Også nevnt på Top Gear i siste sesong Håper ikke det er en av de som driver og spekulerer for mye i konspirasjonsteorier rundt dødsfallet! Ellers: Den må jeg også se!
Leadfoot Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Senna-dokumentaren er meget god Spekulerer ikke i dødsfallet, den dokumenterer det utrolige livet han levde.
Andreas1 Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Noe jeg lurer på;Hva skal til for å gå på nett med Ipad2? Hva er Wi-Fi og Wi-Fi + 3G? Gismoen skal til opplysning brukes et sted der det ikke er internett lagt inn i huset. Først, kjenner ikke de proprietære dingsene til Stev J særlig godt, men wi-fi kan du glemme, det er trådløst nettverk. (Kan du er heldig med en nabo som ikke har passord, men da kan du risikere å bli overvåket samtidig...) Gå for 3G, det funker på mobilnettet. +1 3G og et fribruk av internett abbo. Har du allerede fribruk på din telefon koster det deg 25,- ekstra i mnd om du f.eks har NetCom for fribruk på iPaden. Hmmm... Ok. Takk for tips til dere begge
[space] Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Touranen er overraskende fin å kjøre ja! Har highline selv, med Eibach senkefjører og Sachs dempere. Lurer på om det er Pro-Kit faktisk, samme som jeg hadde på Z4en. Senker bilen 30-35mm tror jeg. Ikke nok til at den blir lav. Det er for mye støy i bilen ja, men det hjalp litt å sette inn baksetene. Dempematter veierjo en del, så tror jeg dropper det. Om jeg får solgt begge 17"-settene jeg har til salgs bruker jeg kanskje det på nye felger. Spørs om jeg gidder legge ut mer enn det, da jeg heller setter penger på konto til bil nr.2. eller ny bil når barnevogna kan selges. Det spørs litt på hvor vi bor. Bor jeg her med 1750,- i måneden for garasjeplass, blir det nok at vi klarer oss med én bil. Når vi en gang flytter skal det være et hus med dobbeltgarasje, og da ser jeg for meg en billig ok bil ala Touran og en spenstig bil nr. 2, hvor alle penga havner Det vil se, om jeg klarer leve med å kjøre på 16" så lenge jeg har touranen... Må være sterk i troa hver dag, og tenke på målet langt i det fjerne, og de positive sidene med "gratis" bilhold så lenge det varer... Disse er fine: Kleemann TS-7: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27677870 Tror de hadde kledd bilen bra Ideelt sett ville jeg hatt disse her, i god gammel VW-buss tradisjon: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28433690 Sennafilmen må jeg få sett. Andreas1: Om du har en mobil med Android eller iPhone, kan du dele internett på den via wi-fi hotspot. Du slipper da unna et par tusenlapper ved å kunne kjøpe iPad uten 3g. Funker fjell.
knut_olestad Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 ":3am12hjn] Ikke min, men det ble jo nevnt LM replika på Touran her for et par sider siden. Gamlebilen til en kompis, står på Axis Milanos 8.5x20 Forøvrig samma karen som har den røde Allroaden du likte
[space] Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 That bastard! Problemet med den Touranen der er at den garantert ikke hadde kommet ned i parkeringshuset mitt. Akselavstanden kombinert med høyden på den der hadde garantert subba, og skal en rulle med 20" må nesten bilen være skamlav for at det skal se fett ut
Anbefalte innlegg