Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg så akkurat det samme på nyhetene og det ser ut som det er en 02, ja.. :(

Guttungen sa vel noe sånn som at faren hadde en cadillac og en harley stående under vann også.

Oi da... Tenk å få sine leketøy under vann på den måten der! Skjønner det om fyren blir skikkelig deprimert, blir ikke det samme om han får alt på forsikringa heller... Stakkars mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til hverken bilene ellers personen, men vet med meg selv at jeg hadde gått berserk om det hadde skjedd noe tilsvarende med mitt. Jeg hadde mareritt flere ganger i vinter om at jeg skulle hente ut bilen fra vinterlagring, og fant den ribbet. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann ødelegger alt på sin vei... Skal setene i min bil bli 100% å sitte i må de stoppes om da bilen jeg hentet det fra var full av vann.. Til og med handskerommet var fyllt med vann :P

Hjullager, styresnekke, bremser, motor og alt som er der av lagere og alt.. Motor bør plukkes ned og bygges på nytt.. ja.. er masse jobb.. Tenningsanlegg nei.. Til tross for at det bare er ferskvann, så kommer det til å koste mye tid og penger på å få den bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann ødelegger alt på sin vei... Skal setene i min bil bli 100% å sitte i må de stoppes om da bilen jeg hentet det fra var full av vann.. Til og med handskerommet var fyllt med vann :P

Hjullager, styresnekke, bremser, motor og alt som er der av lagere og alt.. Motor bør plukkes ned og bygges på nytt.. ja.. er masse jobb.. Tenningsanlegg nei.. Til tross for at det bare er ferskvann, så kommer det til å koste mye tid og penger på å få den bra igjen.

Er nok ikke bare å sette seg inne å starte opp nei, en omfattende restaurering må nok til som jeg sa. Men ferskvann er bedre enn om bilen hadde vært i salt vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp og så the Fast and the Furious, og man kan si det var en ganske så morsom og underholdende film, om man tar det for det det er. :)

I begynnelsen kjørte de også endel e60-er, men de ble såklart slått ut av elektronikk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp og så the Fast and the Furious, og man kan si det var en ganske så morsom og underholdende film, om man tar det for det det er. :)

I begynnelsen kjørte de også endel e60-er, men de ble såklart slått ut av elektronikk. :D

hsssssssssssssj [-X no spoilers! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp og så the Fast and the Furious, og man kan si det var en ganske så morsom og underholdende film, om man tar det for det det er. :)

I begynnelsen kjørte de også endel e60-er, men de ble såklart slått ut av elektronikk. :D

hsssssssssssssj [-X no spoilers! :lol:

spoiler alert

the transporter is coming in 7 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp og så the Fast and the Furious, og man kan si det var en ganske så morsom og underholdende film, om man tar det for det det er. :)

I begynnelsen kjørte de også endel e60-er, men de ble såklart slått ut av elektronikk. :D

Skal se den til helgen, bra filmen høres god ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har oppdaget lekk AC kompressor på oljedråper? Det henger noen "neongrønne" oljedråper under AC kompressoren på mors Rover, så jeg lurer litt på om det er en tetning der som har røket. Såvidt jeg vet er det ingen andre vesker i maskinrommet som har den fargen, i og med at den har rød kjøleveske.

Vesken minner litt om kompressorolje som har blitt iblandet lekksøkeveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...