Jørgen Lie Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Fræsarn: Hehe, det tenkte du vel med en gang Det er en av grunnene til at det er Deijligt å være Norsk i Danmark ja
Fredrik 90 Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Synes Touran er skammelig tøff, har sett opp til flere eksemplarer jeg kunne tenkt meg! Really? Det må da være mange biler BMW entusiaster kjøper før en Touran. Kan ikke si jeg har snudd meg etter en Touran mange ganger Hehe! Må si meg enig der, finnes også mange Touran småbarnsfedre med riktig så styla Touraner. Legger seg etter deg i venstrefila og presser å greier klare for å vise jyplingene i BMWene hva "brødboksen" dems er god for. Hadde en sånn gærning etter meg på firefelten fra Kr sand, den helt nye Touranen (med ganske tøffe LED lys) med sota ruter og sikkert 20". Det var sikkert 170 hestern for det var fart i den, men i en tunnel så klarte jeg ikke lengre å dy meg og blåste på det jeg kunne og da blei den liten i bakspeilet. Da jeg la meg rolig i 110 km/t igjen kom han feiende forbi og forsvannt, kunne ikke annet enn å flire litt En familebil jeg synes hadde vært kul å ha er en Chevy Tahoe (nye typen) eller Ford Expedition, det er skikkelig familebil det Har veldig sansen for sånne svære US SUVer og når jeg hører driftskostnadene en kompis har på sin Tahoe med LPG gass så er det biler det faktisk fint går ann å bruke i det daglige som på langtur.
Fredrik Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Er det derfor de sier det er deilig å være norsk i Danmark? En kul practical joke... http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/04/20/153725.htm
Jørgen Lie Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Haha, genialt Var jo for godt til å være sant Som chiefen her om bord sier: Virker det for godt til å være sant, så er det som regel det
janerik171187 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 minnebrikke til 7tusen!!?!?!? Edit: gå til 1881.no og søk på 1888 hehe. morsomt
wicky124 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Microsoft has bid $5 Billion for Skype... Obviously nobody told them they can download it for free from the website..
DannyRS Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Hum, felgsettet jeg kjøpte av GS har visst dekk med for lav LI (load index). Burde vel selvsagt sjekket dette selv men regna med at det skulle stå i stil til bilen når det er beregna for E39.....
Andreas1 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Noen som vet hva en ABS føler til venstre bakhjul koster, - og om det er lett å skifte selv (type "plug'n'play")? E39 - 2002 modell
hagenisse Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Noen som vet hva en ABS føler til venstre bakhjul koster, - og om det er lett å skifte selv (type "plug'n'play")?E39 - 2002 modell Pris er vel enklere å bare sende en mail til GS eller schmiedmann på, men hvis det er samme som på E36 er det supersimpelt å bytte. Plugge av en kobling i ene enden, og selve sensoren sitter med en skrue..
Eksos Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Noen som vet hva en ABS føler til venstre bakhjul koster, - og om det er lett å skifte selv (type "plug'n'play")?E39 - 2002 modell Fra 400 til 1150, alt ettersom om du ønsker original eller uoriginal Ingen problem å skifte selv..
RobertN Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Hum, felgsettet jeg kjøpte av GS har visst dekk med for lav LI (load index). Burde vel selvsagt sjekket dette selv men regna med at det skulle stå i stil til bilen når det er beregna for E39..... Tror nok det er som du selv sier, ikke lurt og ta noe for god fisk, kan vel fort hende de tar feil der også
knut_olestad Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Microsoft has bid $5 Billion for Skype... Obviously nobody told them they can download it for free from the website.. Nye Skoda Fabia Monte Carlo er jo faktisk litt småtøff:
wicky124 Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 fabiaen er ganske tøff egentlig.. jobber ikke langt fra skoda forhandlern, og dukker opp ett par tøffe skodaer iløpet av dagen på veien her...
Anbefalte innlegg