Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, flere som har oppdaget denne flotte og billige telefonen?

http://europe.oppostyle.com/home/9-find-5-midnight.html

For største pakken kommer det på 4080kr ferdig levert hjemme i Norge.. :o

Med specs som Galaxy S4 vil jeg påstå dette er noe å vurdere?

Kjent merke og har ofte siste teknologi med i produktene. Koster kanskje mindre rett fra Asia andre steder.

Mener de har en telefon som du kan hamre spiker med uten en skramme eller knust glass. Det var vel snart 1-2 år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ferie til Karlstad i sommer med jentungen som er 4 måneder da, noen som har erfaringer med biltur med små unger? Kommer til å kjøre til Notodden første dag så til Sverige dag 2. Må vell planlegge litt siden kjerringa ikke ammer..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår hadde akkurat passert et år når vi var på tur i fjor, så det blir litt annerledes, men det beste rådet er nok å ta hyppige pauser. Så små barn skal helst ikke sitte så lenge i bilstoler (det er faktisk ikke anbefalt mer enn en halvtime i strekk). Der kan også være en ide å kjøre om natten om det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må nok bli mangen pauser, hu får minst ca hver 3 time+ . Kvir meg litt, men satser på det går bra! :) lurte på å kjøre med en gang vi våkner, hun våkner ca halv 8 om morgenen.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang mobil diskusjonen her.

har ett kriterie til telefoner for tia, skal tåle å ligge i et vannglass uten problemer og være touch og sånn passe kjapp.

har xperia acro S nå og storfornøyd, gjør nytta si, har galaxy s3 på jobben, liker ikke den, henger seg ofte og liker den bare ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd blackberry? Er vel eneste annet enn DORO som har knapper for tiden.. Vet dog ikke om qwerty tastatur er så mye bedre i fysisk form når det blir så smått..

Jeg hadde Sony Xperia minipro for en stund siden, og den hadde et lite qwerty-tastatur som man skjøv ut. Jeg har pølsefingre av dimensjoner, men syntes ikke det var noe problem å skrive på den. Bedre det enn touch synes vertfall jeg! ;)

Jeg også savner gode gamle taster, da gikk det ann å skrive fort, og rett :o

Anngående xperia minipro tror jeg er en av de værste tlf jeg har hatt ! makan til stort irritasjons moment i hverdagen ska du lete lenge etter :o

Synes fremdeles den beste tlf jeg har hatt er en siemens s45/me45, business mobil, proppet med funksjoner, lurer på om det var på 2000 tallet de kom. Sistnevnte var vann og støtsikker, den tålte virkelig ALT

pic1.jpg

av og til savner jeg den tida en mobil var en mobil:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Blackberry...

Det er no driiit for private brukere. Far har to Blackberry... Mange sikkerhetssystemer og løsninger for profesjonelle brukere, men om du tenker å bruke telefonen til moderne ting (Instagram, Evernote, Dropbox etc., bra fotokamera, stort bredde spill, overlegen skjerm osv.) så bruker du heller pengene på annen telefon...

Jeg hadde glatt valgt iPhone 5 over Blackberry, også som jobbtelefon (da Apple har nogonlunde kontroll på spyware o.l. på apps man laster ned, vs. Android som er overstappet av apps som vil lese kontaktene dine + annet sensitiv informasjon...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janerik, hva med å gi faen i å legge mobilen i et vannglass, så åpner det seg en helt ny verden av aktuelle telefoner (iphone 5, 4s f.eks)

nah, liker tanken at jeg slipper å si faen der gikk tlf til hellvete, og heller si til han/hun jeg snakka med i tlf, "sorry jeg forsvant litt, mista tlf i en sølepytt, hva var det du sa?"

+ har funksjonene jeg trenger, nettsurf, div spill, sms tlf etc, hakke behov for verdens beste tlf, holder med en bra vanntett en :)

har og tenkt på scenariet om man skulle falle overbord fra en båt, tenk hvor greit det er å ha en fungerende tlf da, (gps etc) :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...