Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da må jeg si du har gjort en god deal om du dobblet verdien ved å polere dem :P

Men, noen som kan hjelpe meg med interiøret i bilen min? Har ikke bilde pr nå men det er mønster typ "hundtann" beige / brunt. Finner fader ikke noen steder. STD ikke sport.

Det er seterykken på et framsete du ønsker?

Det kan være denne hos gs:

52101929717 trekk beige E-30 org (0153 PERLBEIGE) 09/84 09/85 819,73

Nå har ikke jeg peiling på hvorvidt E30 eventuelt kom med annet pearl beige interiør enn det som har houndstooth mønster, men ring GS og hør om de har peiling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg si du har gjort en god deal om du dobblet verdien ved å polere dem :P

Men, noen som kan hjelpe meg med interiøret i bilen min? Har ikke bilde pr nå men det er mønster typ "hundtann" beige / brunt. Finner fader ikke noen steder. STD ikke sport.

Det er seterykken på et framsete du ønsker?

Det kan være denne hos gs:

52101929717 trekk beige E-30 org (0153 PERLBEIGE) 09/84 09/85 819,73

Nå har ikke jeg peiling på hvorvidt E30 eventuelt kom med annet pearl beige interiør enn det som har houndstooth mønster, men ring GS og hør om de har peiling :P

Det er ryggen ja :) V/F

Får ta ett bilde å sende dem.

WOAAAH, fant det! :P

ox2wjnpg677hglwq0jbg.jpg

Den øverst til venstre er det! Finner ikke for salg noe sted :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top gear gjengen rullet faktisk over Stord idag, noen som vet hva di holder på med? :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

no way? :D

digg om det blir tur i norge på tog gear

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av di kom i en corvette z ett eller annet, clarkson kom i en kabriolet av ett eller annet slag. En så la ut video på facebook men klarte ikke helt å se hvilken bil clarkson :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal på biltur til Frankrike? Fra et annet forum...

Since April, the french Police has began to use unmarked and absolutely standard Renault "Meganes" with high performance embarked radars on board, capable to measure speeds of vehicles going in the same direction, as of oncoming vehicles also.

For the time being, these are only roaming in a small number of departments, but eventually these will be patrolling everywhere at random.

Nothing - I mean nothing, not even an antenna - differ from standard cars (Some say that all their registrations are in the same series).

As the speeding tickets and offenses are now communicated to the Belgian, Dutch, etc police, and prosecuted accordingly by these countries since July 2012,, you better watch out...

Fransk sivilpoliti kødder ikke lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...