Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var med fadern å kjøpte e60 530d i dag med alt av utstyr ! Fader så digg aktiv styring og undersell var å kjøre med ! :D

Hel svart med sota ruter så er rimelig mafia look og. Hehe dette skal fadern skli rundt i :P

Var i garasjen til kompisen av fadern å lempa av vinter hjula, å der står det en rustfri strøken e24 633CS, hvit med hvitt strøkent skinn intr og en 850 alpina å støver ned da han har kjøpt seg 650i :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Pictures, or it didnt happen.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du Google som en helt nå? Haha.

Men det må ha vært et fint syn det, alle fire :) (minus støvet)

Julian: Er det ikke en regel som sier man skal være oppe i/nede i farten på skiltet foran, FØR og hvertfall IDET man passerer? Burde ikke ha noe å si om du gjør deg klar for økt fart, når det straks kommer nytt skilt på samme veien. Det gjør jeg hele tiden, spesielt på landevei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er i en 50-sone og kjører inn i en 70-sone, skal man akselerere først etter man har passert skiltet, og om man er i en 70-sone og kjører inn i en 50-sone skal man ha bremset ned før man passerer skiltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er i en 50-sone og kjører inn i en 70-sone, skal man akselerere først etter man har passert skiltet, og om man er i en 70-sone og kjører inn i en 50-sone skal man ha bremset ned før man passerer skiltet.

Stemmer, man skal aldri holde høyere hastighet enn fartsgrensen. Man skal aldri over fartsgrensen når man tar forbikjøringer heller, men som kjørelæreren min sa "vi skal forbi, i dag" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awt: Aha. Tenkte det var opptil og idet man passerte skiltet, for å ha riktig fart når man entret nye sonen. Da gjelder det tydeligvis bare for høy til lav sone.

Mens jeg har deg her, takk for svar angående M3 panser hinn dagen :) Ville ikke bumpe innlegget 5 sider frem. Hehe

Adivass: Haha. Har holdt grensen én gang, og det var med 1l micra. Skulle forbi en yaris som holdt 30 i 50-sone. Synes det er mer uforsvarlig å holde fartgsgrensen i forbikjøring, enn å gjøre det raskt og sikker på at man rekker det. Spesielt med flere biler som skal passeres. Nå snakker jeg ikke 200kmt i 70-sone, men 30-40 over fartsgrensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men det er jo fordi utsagnet oppstod på Twitter det man normalt har hashtag på uttrykk (og naturlig nok ingen mellomrom, da det da hadde bare blitt "den"), på et forum eller på Facebook er det jo bare meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...