Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar på jobb igjen 18. mai! Går liksom i vanlig uke nå, dvs 37,5 timer. Kunne ha dratt hjem i dag, ettersom jeg jobbet natt til mandag, mandag, tirsdag og i dag men det vil se litt stygt ut på papiret så jeg venter til i morgen utpå eftan :lol:

Skrevet
Skjønner skjønner. Haug har jo timet ferien godt med tanke på været som kommer!

Når får du overta leiligheten forresten? :)

Ja, blir litt småkvalm av den timinga! Skal ikke ha så flaks! :lol:8) I utgangspunktet 1.8.11, men dersom hvis att osv så får jeg ta over litt før! :D Var på visning i helgen som var, og da fikk jeg smisket meg til å få med den elektriske peisen og oppvaskmaskin på kjøkkenet i tillegg til det som allerede var avtalt. Har også passet på å sende inn søknad om en ekstra garasje allerede, så nå gleder jeg meg!

Skrevet

Høres da bra ut sånn sett! Tia flyr på sommeren så det er vel greit :) Kjedelige er flyttinga husker jeg. Men går på en dag om man er effektiv. Og du har jo dame som kan innrede :D hehe... regner med at frisører ikke er de enkleste med tanke på design og stil! De har vel noe på hjertet når det kommer til farger og design.

Men du kan jo bare ta deg et par timer med 02´n mens hu innreder? ;)

Skrevet
Høres da bra ut sånn sett! Tia flyr på sommeren så det er vel greit :) Kjedelige er flyttinga husker jeg. Men går på en dag om man er effektiv. Og du har jo dame som kan innrede :D hehe... regner med at frisører ikke er de enkleste med tanke på design og stil! De har vel noe på hjertet når det kommer til farger og design.

Men du kan jo bare ta deg et par timer med 02´n mens hu innreder? ;)

Ja, sommerene pleier å fly så jeg regner med at dagen plutselig er der da jeg skal flytte inn. Har jo noen uker med ferie før det også, så det vil nok gå bra. Tenker å bruke hvertfall en uke av ferien til å kjøpe bestikkelser etc til kjøkkenet, sofa, tv osv.

Ja, hu har vel noe hu skulle ha sagt. Selv om hu er klar på at leiligheten er MIN, så skal hu få lov å boltre seg løs litt! :) Vi er enige om at det skal være minimalistisk og helst sort hvitt :D!

Skrevet
Et lite stykke norsk-polsk kultur/rocke historie... :)

http://www.youtube.com/watch?v=hfmzfJHD ... re=feedlik

Hehe ja, husker du postet denne for ei stund siden! :)

Kom med en gang til å tenke på en sang fra Jokke, på grunn av tittelen ja.

http://www.youtube.com/watch?v=cC2ThFTOqCQ

Ja... hva skjedde egentlig med norsk pop/rock?... :?

Vel, nå skal artistene se ut og kle seg som jenter hele gjengen. Synge høyere og lysere, og ikke minst bare tjene store penger ved å følge strømmen. Musikk uten sjel og mening. Tekstene er henta fra Ponny dagboken til Eva på 12 og melodiene er like kjedelige som en Toyota.

Nei faen heller, "få je slæppe" som vi sier på landet!

Skrevet

Hadde nok valgt Ferrarien over den Porscha. Ferrari ER Ferrari tross alt :) 911'en er fortsatt en 911, og tror jeg kunne koset meg like mye i en GT3.

"Velg én superbil" er en umulig oppgave!

Skrevet
":13q779mj]Hadde nok valgt Ferrarien over den Porscha. Ferrari ER Ferrari tross alt :) 911'en er fortsatt en 911, og tror jeg kunne koset meg like mye i en GT3.

"Velg én superbil" er en umulig oppgave!

Jeg hadde uten tvil valgt 458´en når det skulle være, men jeg synes at Chris Harris poengterer på en veldig god måte hvorfor nettopp Porsche GT3 RS er interessant i denne sammenhengen. Ikke bare er GT3 RS interessant i relasjon til Ferrari 458 Italia, men også betydelig mer interessant enn GT2 RS. GT3 RS er som Chris Harris påpeker trolig den siste av en æra... analog vs. Ferraris digitale mirakel. Det jeg imidlertid liker ved Chris Harris analyse er at han påpeker at noe går tapt på veien... fremtiden kommer ikke uten kostnader... og i den sammenhengen er GT3 RS helt klart state of the art... toppen av kransekaken for oss som er bilinteresserte... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...