Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle visst være som ny innvendig og utvendig, men det får vi nå se på. Høres hvert fall veldig lovende ut, med en eldre pediatrisk eier som har polert bilen vår og høst, samt skiftet olje på 10k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satt man brått på fse kurs i oslo, hjelper ikke akkurat på bilskruinga med seine dager på jobben :(

Akkurat ferdig med nettbasert FSE jeg, tar ikke helt av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg hadde oppkjøring på klasse C i militæret, fikk disp til å kjøre lastebil til kjøreskolen og tilbake igjen, hadde vært noe sært å stryke, for så å sette seg inn og kjøre alene hjem igjen :P sto heldigvis thou ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det var stivt. Glad jeg har Jernbanepersonalets... :P

Storebrand uten form for avtale matcher Unison med bmwccn avtalen jeg hadde. Mener jeg endte på nøyaktig samme beløp, eller var det 5kr mer i mnd. Uansett veldig fornøyd. Sparte penger med å ringe kontra avtale rett på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt nok å kjøre 2 timer for å ta oppkjøringen :P 22dager igjen nå!! :)

Hvorfor vil du kjøre opp på voss? Kan du ikke kjøre bil i bergen, kan du sannsynligvis ikke det på voss heller.. 8)

Strengt tatt burde du ikke bruke mer enn 1,5time til voss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt nok å kjøre 2 timer for å ta oppkjøringen :P 22dager igjen nå!! :)

Hvorfor vil du kjøre opp på voss? Kan du ikke kjøre bil i bergen, kan du sannsynligvis ikke det på voss heller.. 8)

Strengt tatt burde du ikke bruke mer enn 1,5time til voss..

For mye ventetid her i Bergen, hadde ikke fått oppkjøring før i midten av Juli.

Hehe, kan kjøre bil så skal nok gå greit :) Ja 1,5time stemmer, tenkte 2 kjøretimer jeg (45min x 2).

Stord er nok good shit, men Voss får duge mann. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...