Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fadern kjøpte 530d med alt utstyr man fikk da. Å jeg må si stor navi, comfortstoler, aktiv styring og understell er noe jeg ville hatt ihvertfall !

Var sykt digg å kjøre med active styring ! :)

Selv så kjører jeg en Toyota carina om dagen å er strålende fornøyd med det ! Hoho

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadern kjøpte 530d med alt utstyr man fikk da. Å jeg må si stor navi, comfortstoler, aktiv styring og understell er noe jeg ville hatt ihvertfall !

Var sykt digg å kjøre med active styring ! :)

Selv så kjører jeg en Toyota carina om dagen å er strålende fornøyd med det ! Hoho

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

535d'en jeg hadde ble levert med det utstyret du beskriver der! Herlig bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bytte valvetronic motor i motoren.og den ligger under toppdekselet.

er toppdekselpakninger engangs? eller kan jeg ta av toppdekselet og montere igjen, så er det fortsatt tett?

kjedelig å legge ut 1000kr i teit pakning som fungerer nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke byttet i mitt eie værtfall :P tenkte kanskje slike gummi pakninger kunne brukes flerne ganger :P

men får vell dra i med ny pakning og da.

frista nesten bare la bavaria gjør det for 3000kr ekstra og, men kan vell ikke være såå mye styr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt veldig enkelt, ja! :)

En smule verre med toppakning. Hehehe.

Bare husk det med pakningstoff. Er ikke alltid man bare kan bytte en pakning. Kjedelig hvis det begynner å lekke i ettertid, hvertfall når det ikke gjorde det med gammel pakning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er forbruket på 525D? E61... Ved langkjøring og blandet kjøring på typisk norske veier.

Pappa kjørte min på 0,7 på langkjøring ifølge computeren. Jeg ligger på 0.9-1l på mye blandet :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...