Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, kommet nye episoder? :o Nå har jeg jaggu noe å glede meg til etter jobb :mrgreen:

Forresten, har mottat Find 5'en nå.. :cool:

Må si jeg er mektig imponert! Lynrask, en FABELAKTIG skjerm, utrolig pen og mange fine funksjoner.. Vil lett anbefale denne over S4, betalte 3300kr ferdig levert på dør.. Ser ut som jeg slipper unna toll og moms også.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :) Den fristet litt, og må si jeg aldri har hørt om den før. Men nå må jeg prioritere bil og ferie. Trenger strengt tatt ikke ny telefon med det første. Hehehe.

Jepp. Falling Skies is back :D Leste i avisen at det kom en ny lov i går, som gjør det lettere å ta fildelere. Så da måtte jeg logge inn på t.o.r.r.e.n.tsiden og se om det var kommet noe gøy. Og vips, dobbelepisode av Falling Skies :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå bilen blei litt blank etter poleringa :D Lakken har fått seg ett lag Swisswax Blue Weis også :)

[ Bilde ]

skal gjøre detta sjøl også snart.. ferdig med barnedåp igår, så da har jeg litt bedre tid fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at den E61n jeg skulle se på, men ikke endte opp med å se på fordi jeg kjøpe en annen bil er tidligere totalskadd uten at hverken selger eller forhandler opplyser om det. Seriøst opplegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg kjøpte bil av på Sulland fant det ut. Han forhandleren virket svært useriøs i utgangspunktet . Skulle se på bil på torsdag, men da jeg kom innom så hadde han ikke bilen klar, den var på rens. Jeg hadde kjørt en og en halv time, og han ba meg komme tilbake 2 timer senere. Da han ringte meg for å si at jeg kunne komme å se å bilen, hadde jeg akkurat kjøpt en annen. Jeg forklarte dette på en ordentlig måte men kom ikke lenger enn disse ord "Beklager, jeg har kjøpt en annen bil" før han slengte på røret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...