Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke kommet dit egentlig, sa kun at jeg knuste skjermen min i dag tidlig, så sa han at han måtte få tak i papirene osv, så skulle han ringe meg opp igjen, hyggelig svenske (sjokkerende, right? :P ) satser på at det går i orden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10111156

Politiet i Norge er intet mindre enn en katastrofe. Forbanna amatører. Det som kanskje er mest irriterende er at det garantert ikke kommer til å få noen konsekvenser for tjenestemannen som kunne trenge seg noen timer på skytebanen.. Politiet henlegger bare saker mot seg selv, og spesialenheten for politisaker er jo bare en stor korrupt bløff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Endelig kommer historiene om alle de knuste rævva samsungtelefonene! Hver gang iphone blir nevnt står samsungbanden klar med grundig udokumenterte påstander om at samsung-mobiler faktisk er et uknuselig produkt. iPhone <3

2. Pass deg for jenter med tiss som går utover i Thailand, men mindre det er midt i blinken for deg. Og ta med shorts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Endelig kommer historiene om alle de knuste rævva samsungtelefonene! Hver gang iphone blir nevnt står samsungbanden klar med grundig udokumenterte påstander om at samsung-mobiler faktisk er et uknuselig produkt. iPhone <3

2. Pass deg for jenter med tiss som går utover i Thailand, men mindre det er midt i blinken for deg. Og ta med shorts.

Altså "Alt" kan knuse, men Iphone knuser mye oftere.. Og mener fortsatt att Samsung er en MYE bedre telefon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men folk må jo få lov til å ta feil, så det er helt greit at du mener det c,')

Du kan ikke benekte fakta :P

Nei, er ikke noen Iphone-fan selv. Men jeg har hatt Sony (Ericsson) Xperia Arc (2 stykk :lol:) i ca 1 1/2 år før S3. Merker at jeg savner mange ting, men jeg er veldig fornøyd med S3'en. Kameraet tar bedre bilder enn noen Iphone (fakta). Angrer på at jeg ikke kjøpte miniversjonen av S3'en, da den ofte blir litt svær. Kjøpte beskyttelsestaske på Ebay for en femtilapp, funker veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men folk må jo få lov til å ta feil, så det er helt greit at du mener det c,')

Du kan ikke benekte fakta :P

Nei, er ikke noen Iphone-fan selv. Men jeg har hatt Sony (Ericsson) Xperia Arc (2 stykk :lol:) i ca 1 1/2 år før S3. Merker at jeg savner mange ting, men jeg er veldig fornøyd med S3'en. Kameraet tar bedre bilder enn noen Iphone (fakta). Angrer på at jeg ikke kjøpte miniversjonen av S3'en, da den ofte blir litt svær. Kjøpte beskyttelsestaske på Ebay for en femtilapp, funker veldig bra!

Jeg har S3 mini og er fornøyd bortsett fra at hovedkortet måtte skiftes etter ca 4 mnd.. Grei størrelse, og det var igrunn bare det jeg så etter når jeg handla.. Ville i utgangspunktet ha en HTC ettellerannet, men den hadde de ikke inne når jeg var på butikken. Måtte ha ny telefon, og jeg hadde en fyllesyke fra en annen verden, så da ble det bare å ta det de hadde inne og komme meg hjem til sofaen :lol: (Ødela ikke telefonen på fylla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...