Tzunami Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Har ikke kommet dit egentlig, sa kun at jeg knuste skjermen min i dag tidlig, så sa han at han måtte få tak i papirene osv, så skulle han ringe meg opp igjen, hyggelig svenske (sjokkerende, right? ) satser på at det går i orden
Tzunami Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Ja kjipt å punge ut for skjermbytte/ny telefon allerede!
Vegard welle Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Jeg sendte inn S3 forrige uke pga knust skjerm, har den vanlige forsikringen som koster noen kroner i måneden. Jeg sa att jeg mistet den i bakken bare og det holdt så nå skulle de fikse/sende ny mot att jeg betaler egenandel:)
Vegard welle Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Sendte forsovidt inn S3 ifjor sommer også, da jeg badet med den i lomma (var full) og var smart nok til og tørke den i gassovn så plastikken/skjermen smeltet, fikk ny da også hehe
316 Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Har dere reiseforsikring i jobbsammenheng så kan det være et tips å bruke det på telefonen... Flere som har gjort det på jobben, slipper egenandel også da!
Kjennern Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Noen som er godt bevandret i Thailand/Phuket området her? Skal på ferie i september og kunne trengt noen tips. Ta det gjerne på PM
asv Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10111156 Politiet i Norge er intet mindre enn en katastrofe. Forbanna amatører. Det som kanskje er mest irriterende er at det garantert ikke kommer til å få noen konsekvenser for tjenestemannen som kunne trenge seg noen timer på skytebanen.. Politiet henlegger bare saker mot seg selv, og spesialenheten for politisaker er jo bare en stor korrupt bløff.
pautomagi Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Begynner å bli mektig lei av disse coiloverene nå. Noen som veit om originale demperskåler passer tuningart coilovers ?
Jordfræsar Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Synd sjappa ikke er i Norge. Reist dit på dagen for ekte bilvask!
flonoen Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 1. Endelig kommer historiene om alle de knuste rævva samsungtelefonene! Hver gang iphone blir nevnt står samsungbanden klar med grundig udokumenterte påstander om at samsung-mobiler faktisk er et uknuselig produkt. iPhone <3 2. Pass deg for jenter med tiss som går utover i Thailand, men mindre det er midt i blinken for deg. Og ta med shorts.
Vegard welle Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 1. Endelig kommer historiene om alle de knuste rævva samsungtelefonene! Hver gang iphone blir nevnt står samsungbanden klar med grundig udokumenterte påstander om at samsung-mobiler faktisk er et uknuselig produkt. iPhone <32. Pass deg for jenter med tiss som går utover i Thailand, men mindre det er midt i blinken for deg. Og ta med shorts. Altså "Alt" kan knuse, men Iphone knuser mye oftere.. Og mener fortsatt att Samsung er en MYE bedre telefon!
flonoen Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Jaja, men folk må jo få lov til å ta feil, så det er helt greit at du mener det c,')
Shattered Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Jaja, men folk må jo få lov til å ta feil, så det er helt greit at du mener det c,') Du kan ikke benekte fakta Nei, er ikke noen Iphone-fan selv. Men jeg har hatt Sony (Ericsson) Xperia Arc (2 stykk ) i ca 1 1/2 år før S3. Merker at jeg savner mange ting, men jeg er veldig fornøyd med S3'en. Kameraet tar bedre bilder enn noen Iphone (fakta). Angrer på at jeg ikke kjøpte miniversjonen av S3'en, da den ofte blir litt svær. Kjøpte beskyttelsestaske på Ebay for en femtilapp, funker veldig bra!
asv Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Jaja, men folk må jo få lov til å ta feil, så det er helt greit at du mener det c,') Du kan ikke benekte fakta Nei, er ikke noen Iphone-fan selv. Men jeg har hatt Sony (Ericsson) Xperia Arc (2 stykk ) i ca 1 1/2 år før S3. Merker at jeg savner mange ting, men jeg er veldig fornøyd med S3'en. Kameraet tar bedre bilder enn noen Iphone (fakta). Angrer på at jeg ikke kjøpte miniversjonen av S3'en, da den ofte blir litt svær. Kjøpte beskyttelsestaske på Ebay for en femtilapp, funker veldig bra! Jeg har S3 mini og er fornøyd bortsett fra at hovedkortet måtte skiftes etter ca 4 mnd.. Grei størrelse, og det var igrunn bare det jeg så etter når jeg handla.. Ville i utgangspunktet ha en HTC ettellerannet, men den hadde de ikke inne når jeg var på butikken. Måtte ha ny telefon, og jeg hadde en fyllesyke fra en annen verden, så da ble det bare å ta det de hadde inne og komme meg hjem til sofaen (Ødela ikke telefonen på fylla)
Anbefalte innlegg