Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":1duxefs7]Den nye 5-serien som sto på vårmønstringen var en 520d som var specet opp for over millionen. Galskap spør du meg... Sånn går det når en krysser av for ALT :) Jeg gir den 5-6 år og kjøper den for 200.000 :)

Samme her ass. Hadde dog gjerne kjøpt ny 3-serie for 600.000 kr. med xDrive, ca. 200 hk, automat, lav dieselforbruk, viktig utstyr og bra kjøreegenskaper. Og det er kun fordi det er så komplett bil som man kan trenge (med mindre man har fått tvillinger :) ).

700.000 kr. er smertegrensa for hverdagsbiler, med mindre man skal ha noe mye mer spesielt som en M3 eller andre supertyskere.

Skrevet

700.000 er det doble av det jeg i verste fall kunne tenkt meg å brukt på bil.

Skrevet
images?q=tbn:ANd9GcRGYNQXdvtH5uFVMFkZCkjkWXaXFVTTttTOM2Yn_SfLYgSrUkuu

Fant dette hen,jeg vil ha..

Bare jeg som synes det er harry? Ikke noe vondt ment motdere som synes det er fint

Skrevet

700.000 er langt over min grense for bil også, med mindre jeg skulle kommet over en haug penger og skulle kjøpt skikkelig sportsbil.

400.000 kunne jeg kanskje strekt meg til, men vi snakker selvfølgelig brukt bil.

Skrevet

Nevner 700.000 for da får man helt ny og grom bil. Brukt er grensa halvparten av det...

Bare jeg som synes det er harry? Ikke noe vondt ment motdere som synes det er fint

Skriiiiiker 80's :D

Skrevet
Nevner 700.000 for da får man helt ny og grom bil. Brukt er grensa halvparten av det...

...som er verdt halvparten etter få år, da er det ikke så gøy. :)

Skrevet

Skriiiiiker 80's :D

RayBan wayfarer, hvit blazer med oppbrettede armer, ballgenser, fake mobiltelefoner. 8)

Win

bx62sy4s60jed2prkvg1.jpg

Skrevet

Tja, ikke lenge igjen nå Fredrik. Sommerstilen for menn er jo nesten der. Vi snakker wayfarers igjen (de er alltid fete, har et par) seilsko/docksides, linskjorter etc. Må få meg Ferrari og....

Skrevet
Tja, ikke lenge igjen nå Fredrik. Sommerstilen for menn er jo nesten der. Vi snakker wayfarers igjen (de er alltid fete, har et par) seilsko/docksides, linskjorter etc. Må få meg Ferrari og....

Jeg mangler Ferrari og hvite bukser, men har BMW, Docksides, Wayfarers og Baracuta jakke... I´m almost there... 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...