scoot Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Synes det ser for jævlig ut jeg. Jøss, eru pensjonist du a
316 Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Nei, men hjula er jo langt inni bilen. Jeg liker ikke slik!
scoot Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Nei, men hjula er jo langt inni bilen. Jeg liker ikke slik! Bare kødder, enig i at hjula burde vært spacet ut. Dog - det burde bli bygd fler bagged bimmers syns jeg. VW gutta har jo holdt på med dette lenge. Får meg til å savne einsercaben jeg engang hadde enda mer.
noekult Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Får meg til å savne einsercaben jeg engang hadde enda mer. Jeg er stor fan av Einser Golf Min coupé hadde 113.000 på tellern og BBS hjul For å ikke nevnte automat med kickdown!
pautomagi Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Hva gjør man når viskeren på førersiden på en e39 slutter å funke Den henger liksom ikke helt på... Spesielt bra når det sprutregner..
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Spennende på jobb idag! Lufta til hengeren på vogntoget bestemte seg for å slippe ut all lufta i systemet som da resulterte i full lås på alle hjula Dette måtte selvsagt skje på en sterkt trafikkert drammensbru, hvor hengern plustelig vandra mellom tre felt... Huff, nei nå blir det å ta seg et par tre øl og kule'n ned litt. Skål!
Saltkjelen Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Spennende på jobb idag! Lufta til hengeren på vogntoget bestemte seg for å slippe ut all lufta i systemet som da resulterte i full lås på alle hjula Dette måtte selvsagt skje på en sterkt trafikkert drammensbru, hvor hengern plustelig vandra mellom tre felt... Huff, nei nå blir det å ta seg et par tre øl og kule'n ned litt. Skål! Husk pliktmessig avhold nå da...
RS-Heggem Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Pliktmessig avhold er bare en paragraf for å punte litt på ting. Ser etter deg om dagen Markus, men ser deg ikke. Passerte Ise 06.30 i dagtidlig, da møtte jeg en av de nydelige røde M3'ene. Kom ut på E6 møtte jeg en godt kjent sølvfarhet Z3 coupe. morro.
Anbefalte innlegg