Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, men hjula er jo langt inni bilen. Jeg liker ikke slik! :P

:lol: Bare kødder, enig i at hjula burde vært spacet ut. Dog - det burde bli bygd fler bagged bimmers syns jeg.

VW gutta har jo holdt på med dette lenge.

Får meg til å savne einsercaben jeg engang hadde enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende på jobb idag! Lufta til hengeren på vogntoget bestemte seg for å slippe ut all lufta i systemet som da resulterte i full lås på alle hjula :shock: Dette måtte selvsagt skje på en sterkt trafikkert drammensbru, hvor hengern plustelig vandra mellom tre felt... :shock: Huff, nei nå blir det å ta seg et par tre øl og kule'n ned litt. Skål! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende på jobb idag! Lufta til hengeren på vogntoget bestemte seg for å slippe ut all lufta i systemet som da resulterte i full lås på alle hjula :shock: Dette måtte selvsagt skje på en sterkt trafikkert drammensbru, hvor hengern plustelig vandra mellom tre felt... :shock: Huff, nei nå blir det å ta seg et par tre øl og kule'n ned litt. Skål! :)

Husk pliktmessig avhold nå da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pliktmessig avhold er bare en paragraf for å punte litt på ting. Ser etter deg om dagen Markus, men ser deg ikke.

Passerte Ise 06.30 i dagtidlig, da møtte jeg en av de nydelige røde M3'ene. Kom ut på E6 møtte jeg en godt kjent sølvfarhet Z3 coupe. :) morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...