Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var utpå fjorden i går. Overraskende mange fulle idioter ute å se på sjøen. Forstår ikke folk at man også der skal holde seg edru? Man fører da et fartøy. Et knølhaud presterte å dunke inn i alt av båter rundt om og meide ned en bøye som lå der :roll:

Selvfølgelig med full drus på anlegget.

Mer synlig politi på sjøen sier jeg.

Apropos det... Ei venninne klarte i går å drikke så mye at hu knapt klarte å stå oppreist. Jeg brukte altfor lang tid på å få henne hjem til ei venninne hun passet kattene for i nærheten. Masse pissprat først i 45 min, så 15 min. på å finne tinga hennes etter at jeg insisterte på at hu gikk hjem. Så 20 min på dassen, 10 min. på å gå 25 meter til bilen, 5 minutter på å få beltesela på henne. Også førte hun oss til feil føkkings bygg (nøklene funka ikke) og jeg klarte ikke å kommunisere med henne lenger, fikk ikke svar på mine spørsmål, hun var helt tåkete. Måtte ta 4 telefoner til fellesvenner før jeg fant noen som hadde vært på vors der og beskrev stedet, heldigvis var det bare en sidegate (som vi igjen brukte 10 min. å gå til fordi hun begynte å gråte hysterisk og ville andre steder). Og for å toppe det hele måtte jeg pisse som F og vi måtte opp trappene til toppetasjen, bare det tok jo en god halvtime til. Jeg har aldri vært så frustrert av et menneske før, ei heller blitt så sliten i høyrearmen min (måtte holde a balansert i timesvis jo!).

Jeg er avholds, men når jeg ser at folk ikke klare å ta vare på seg selv lenger (spesielt når du er en halvnaken og dødsfin jente), da føler jeg at vi trenger en innstramming et eller annet sted ila. kvelden... Men det må gå ann for voksne mennesker å vite grensene sine selv...

Sorry, det måtte ut :P Jenter, slutt å drikk dere helseløs!

Bare å levere hu på døra til sykehuset for pumping så slepper du alt det maset der! Værste med slike tilfeller er jo om de ikke har tilsyn og kan dø av alkoholforgiftning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det var på grensen til pumping ja. Vet selv hvor slitsomt det er med slike ekstremtilfeller. Noen som ikke klarer å skille mellom å kose seg med alkohol, og de som MÅ drikke seg snydens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. I det hun kom hjem sovna hun (og snorka!) så da så jeg på oppgaven min som fullført... Fikk melding av henne i dag tidlig så jeg er bare glad for at hun er trygg.

Hadde jeg dratt til Legevakta hadde jeg måtte sittet der i timesvis bare å få vist henne... Et helvete på en lørdagsnatt i Oslo...

Aldri vært så frustrert. Jenta klarer knapt å stå og vet ikke hvor vi skal hen. Fy faen, støl i armen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. I det hun kom hjem sovna hun (og snorka!) så da så jeg på oppgaven min som fullført... Fikk melding av henne i dag tidlig så jeg er bare glad for at hun er trygg.

Hadde jeg dratt til Legevakta hadde jeg måtte sittet der i timesvis bare å få vist henne... Et helvete på en lørdagsnatt i Oslo...

Aldri vært så frustrert. Jenta klarer knapt å stå og vet ikke hvor vi skal hen. Fy faen, støl i armen min...

Må smelle ei på tjukken snart jeg også, alle blir fedre om dagen, kan ikke henge etter :lol:

Kunne jo brukt muligheten i natt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, en ordentlig mann gjør ikke slik. Men kjenner nok av de som hadde vurdert det. Gikk bak noen da jeg skulle på byen i går. "Nå er det en ting som gjelder, kjøtt! Førstemann til kjøtt". Måtte bare le litt da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

gårsdagens bilde av min første tattoo.. mine hender og guttungens føtter :) kjempefornøyd!

Du kjente vel det der tenker jeg? :)

Hehe, var nok ikke den verste plassen, men var mye skyggelegging, så blei ganske sårt:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en mellomting mellom noen glass og stupkanon dritings da.

Ingenting er vel mer turn-off enn kanon dritings kvinnfolk. Aldri kunne falt meg inn å i det hele tatt forsøkt på noe [-X

Helt enig, finnes ikke noe mer irriterende og frustrerende enn folk som er fullere enn det dem har godt av. Skjønner ikke vitsen med å drikke seg fra sans og samling, mange blir også sjenket og når du gjør det så er du faen ikke mye til venn [-X

Værste med å etterlate stupfulle folk til seg selv er jo at de kan gå i koma eller bli kvalt av sitt eget oppkast, så legevakten er ofte det beste.

Er glad jeg er avholdsmann jeg, men det har kostet meg MYE tålmodighet med venner av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. I det hun kom hjem sovna hun (og snorka!) så da så jeg på oppgaven min som fullført... Fikk melding av henne i dag tidlig så jeg er bare glad for at hun er trygg.

Hadde jeg dratt til Legevakta hadde jeg måtte sittet der i timesvis bare å få vist henne... Et helvete på en lørdagsnatt i Oslo...

Aldri vært så frustrert. Jenta klarer knapt å stå og vet ikke hvor vi skal hen. Fy faen, støl i armen min...

Må smelle ei på tjukken snart jeg også, alle blir fedre om dagen, kan ikke henge etter :lol:

Kunne jo brukt muligheten i natt da :P

Jeg håper den kommentaren var en heller umoden, dårlig og bisarr spøk. Voldtekt skal man ikke spøke med... og voldtekt er evt. også når damer ikke kan gjøre rede for seg selv i fylla. Jeg ville ha kjørt til legevakten for pumping, men Noekult gjorde det nest beste og det er enormt mye mer enn ingenting. Flotte saker & ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten MYE som skal til før noen pumpes. Ringte ambulanse en gang etter at en fyr ble borte fra en fest, så fant vi han naken ute på plenen utenfor. Han klarte ikke å røre på seg en gang, og det var så vidt han pustet. Var ikke snakk om at ambulanse skulle komme så lenge det var livstegn i figuren inni mellom.

7838_10151465144691500_1799088210_n.jpg

Hehe!!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...