Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tok meg like gjerne en øl og en Jæger mens maling tørker på fjærbeina til 535"en.

Er jo ferie :):) .

Var det deg jeg så på Fevik i dag? Vurderte å stikke innom når jeg var forbi.. :)

Ja det var det. :)

Jeg hadde akkurat vært hos en kompis og tatt en e34 prat :) .

Du må love å komme innom når du er på Fevik.

Alltid gøy med besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det. :)

Jeg hadde akkurat vært hos en kompis og tatt en e34 prat :) .

Du må love å komme innom når du er på Fevik.

Alltid gøy med besøk.

Jeg så deg ikke før du var forbi, hvis ikke så hadde jeg hilst :)

Ja neste gang stikker jeg innom, så tomt ut hos deg også var det kun BMWen din som sto der så jeg regna med ingen var hjemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2", 51mm sikkert :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2

Tenkte om det var målt innvending så stemmer det vel ganske bra med 2". Får ta en runde på ei eksossjappe i morra å høre hva dem sier. Skremmer hele kommunen nesten når jeg starter opp nå! :P

Noen som vet hvordan man måler tykkelsen på eksos? Må ha nye flexirør på Audien, og utvendig diameter er 55mm. Passet liksom så dårlig med alle tomme-målene! :P

Rør er "alltid" målt utvendig, og slanger innvendig.

Oki. Kjekt å vite, selv om det sikkert er glemt i morra. ;)

Tok turen til Trondheim i dag, 10 mil en vei, eneste ærend var å dra til Svendsen Eksos for å kjøpe flexirør jeg kan sveise inn. Men på turen klarte jeg selvfølgelig å kjøre meg rett inn i storkontroll med både politi og SVV..... Promillekontrollen gikk bra, men fikk selvfølgelig mangellapp på eksos og felger.. Nå skal det sies at bilen bråker noe hinsides, så det er ikke uventet, men bare så surt å må på teknisk når jeg skulle likevel skulle fikse det!

Sa til hun som kontrollerte at jeg var på tur til ei eksossjappe for å kjøpe deler, men fikk bare et skeivt blikk tilbake. Da slo det meg at, faan. Alle som blir stoppet sier jo selvfølgelig det! :P

Sa ikke noe på us-blinkers da, så jeg traff vel sikkert ikke på den største firkanten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit hva dette kan være: e46 en min virker ekstremt slarkete i aksling/girkasse. Hvis jeg rygger så er det dunkelyder bakifra. Og samme på første i sakte fart. Samt dunking under girskifte. Mistenker traværs foringer og håper det er noe sånt. Kan det være noe annet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...