Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

E32 730ia++ Er herlige pendlebiler. Haha, men er vel ikke det du er ute etter :)

Husker jeg hentet en for svogeren til samboeren for noen år siden, mens han var på sjøen i noen måneder. Fikk låne den til han kom hjem, som betaling.

Da gledet jeg meg til å kjøre til skolen. Til og med artig på snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke på en sliten E36 320 til 25 000 nei. Mercedes w202 er et bra forslag. Hadde en c200 med automat tidligere, bra bil !

Har ikke behov for mye plass, så C-klasse størrelse er mer enn nok. Har sett på 124 også, men begynner å bli gamle. Toyota Yaris kan jeg ikke kjøre rundt i, hehe. Almera er vel ok, men njaa, vet ikke helt.

Ute etter rimelig i drift, helst automat (ihvertfall på mercedes), lite vedlikehold osv. Må helst være nyere enn 1995.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg å prøvekjøre ny bil...Nå sitter vi i sofaen og konfigurerer vår nye bil...bare usikre på fargevalget...

Hva slags bil er det snakk om da? :) Jeg lover helt seriøst å ikke komme med noen dumme kommentarer ang bilvalget :)

uansett hva jeg kjøper så er den jo ikke bedre enn e34 din!! Eller raskere enn superchippa treern din :(

Jeg prøver faktisk å være hyggelig mot deg, men du bare må være frekk igjen :( Nå har iallfall jeg gjort mitt for forumfreden mellom oss to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke på en sliten E36 320 til 25 000 nei. Mercedes w202 er et bra forslag. Hadde en c200 med automat tidligere, bra bil !

Har ikke behov for mye plass, så C-klasse størrelse er mer enn nok. Har sett på 124 også, men begynner å bli gamle. Toyota Yaris kan jeg ikke kjøre rundt i, hehe. Almera er vel ok, men njaa, vet ikke helt.

Ute etter rimelig i drift, helst automat (ihvertfall på mercedes), lite vedlikehold osv. Må helst være nyere enn 1995.

Bensinbil isåfall da, hører at MB sine dieselpumper på W202 og tilsvarende E-klasse ikke er så mye å skrive hjem om. Jeg skjønner at Almera og Yaris ikke akkurat er statusbil, ikke så veldig pen å se på eller noe særlig kjørekomfort, men de er ihvertfall driftsikre :) Må ta bilene for det de er ment for! Har selv W202 c180, og er kjempefornøyd, eneste at jeg kunne nå tenkt meg c200. Men bilen er billig i drift og god å kjøre, så den fungerer i noen år til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fabrikksny bil..imotsetning til røde gressklipperne dine... :P

Hva er en gressklipper da? Hørt mye rart men, nå har jeg jo INGEN fremhjulstrekkbil lenger! :mrgreen:

du har en bil med "forhjulstrekk først også firehjulstrekk etter behov" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver faktisk å være hyggelig mot deg, men du bare må være frekk igjen :( Nå har iallfall jeg gjort mitt for forumfreden mellom oss to...

er ikke vant til at du ikke ypper til bråk... jaja får begrave denne stridskebaben :P

Jeg sliter med fargevalg... Har kommet frem til beige og sort skinn med sorte pianolakk lister... men utvendig farge.. rød sort eller mørkmørk blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...