Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger bare og bytte pærer ;)

Sjekk link: http://www.dioder.no/nettbutikk/biler/s ... leyes/1231

Thank you :) Sitter på ebay nå, fant lignende pærer, men 3-ganger så billig som de her. :)

Et annet spørsmål, Hva er den beste måten å frakte en e53 x5? Har en kompis som har fått dynamo-trøbbel på veien mot Stavanger, og står igjen på Tønsberg hvor de ikke klarer å få fikset den? Bilen veier jo for seg selv rundt to tonn, går det an å få satt den på bilhenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige... jeg mener at E38 er meget fin bil, E65 er en fet bil, f01 er for anonym til at den kan bli vurdert som en konkurrent til den aldrende s-klassen... Nye s-klassen utklasser A8 og F01 på alle mulige måter mener nå jeg... Men er vel flere som mener noe annet...

Ja jeg er enig i at siste W221 er mer elegant i linjeføringen enn F01 som dessverre virker litt klumpete, F01 har bedre interiør design igjen da. Har kun kjørt F01 og sittet på i W221 så hvordan bilene kan sammenliknes kjøremessig kan jeg ikke si noe om, men har lest diverse tester hvor F01 scorer høyt på kjøreegenskaper og interiørløsninger :) Føler også F01 har litt mer luksus over seg, kan ha noe med at W221 nå begynner å bli gammel og et tre år eldre enn F01. Nyeste S klasse, W222 tror jeg kan være bilen som virkelig viser at luksusklassen tilhører S klasse. Men jeg er redd vi for en ny W140 for å si det sånn, en teknisk imponerende bil som overgår seg selv mange ganger men med ett design som er alt for oppblåst og voldsomt. Bilen er etter det jeg har sett meget lite pen, alt for stor grill og lykter :? Her vil nok F01 bli klassens peneste, særlig med kjedelige A8 som er ut som en forvokst A4...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo det hvis man har en manndig trekkbil. Men må da gå an å fikse den lokalt?

Tror ikke det blir så særlig vanskelig å finne enn trekkbil, men hvilken henger har så stor kapasitet? Går det an å leie en slik en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell noen bilhengere som klarer det :P men bare ta den største bilhengeren på en bensinstasjon det :P hvem gidder og stoppe deg liksom :P bare du har en bra nok trekk vogn :) kan dere ikke evt bare taue da?:P

Ikke helt bra å taue en bil med automat.

Man kan fort risikere å bli stoppa med henger som er overlasta, hvertfall noen politiet fort legger merke til her nede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan trille vogn langs brygga i Fredrikstad, men man får jo fort veldig lyst på å sitte i en båt selv og dra på tur da. Ellers er det jo masse muligheter til bading, kan jo kjøre ut på en Hvaler-øy. Ellers kan dere jo dra til festningen i Halden, kan spille minigolf f.eks., vet ikke om de har så "mini" golf til barn på 6 mnd da, men ungen sover vel litt også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet spørsmål, Hva er den beste måten å frakte en e53 x5? Har en kompis som har fått dynamo-trøbbel på veien mot Stavanger, og står igjen på Tønsberg hvor de ikke klarer å få fikset den? Bilen veier jo for seg selv rundt to tonn, går det an å få satt den på bilhenger?

Har han ikke kasko? Kan vel få viking etc. til å få fraktet bilen hjem for 500kr da?

Evt om du eller noen venner av han er naf medlem, kan da få fraktet den gratis om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan trille vogn langs brygga i Fredrikstad, men man får jo fort veldig lyst på å sitte i en båt selv og dra på tur da. Ellers er det jo masse muligheter til bading, kan jo kjøre ut på en Hvaler-øy. Ellers kan dere jo dra til festningen i Halden, kan spille minigolf f.eks., vet ikke om de har så "mini" golf til barn på 6 mnd da, men ungen sover vel litt også :P

Haha, ja han sover som regel. Om ikke, så er han rimelig tålmodig! Hehe. Vi får vel bare ta beina fatt, og kikke litt som turister gjør :)

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekvensen er ganske makaber når man tenker på hvor alvorlig en slik flyulykke er. Man bør egentlig ikke spøke med slikt, men bare det faktum at ingen oppdaget feilen før den gikk på luften er ganske utrolig. Amerikanerne kan være helt utrolig uvitende noen ganger når det gjelder andre nasjonaliteter og kulturer. Jeg tror ikke at norske radiostasjoner er fullt så uvitende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell noen bilhengere som klarer det :P men bare ta den største bilhengeren på en bensinstasjon det :P hvem gidder og stoppe deg liksom :P bare du har en bra nok trekk vogn :) kan dere ikke evt bare taue da?:P

Bilen er som sagt en x5 og da med automat.

Et annet spørsmål, Hva er den beste måten å frakte en e53 x5? Har en kompis som har fått dynamo-trøbbel på veien mot Stavanger, og står igjen på Tønsberg hvor de ikke klarer å få fikset den? Bilen veier jo for seg selv rundt to tonn, går det an å få satt den på bilhenger?

Har han ikke kasko? Kan vel få viking etc. til å få fraktet bilen hjem for 500kr da?

Evt om du eller noen venner av han er naf medlem, kan da få fraktet den gratis om jeg ikke husker feil.

Jo kasko har han, men tviler Viking gjør det, det er jo nesten 50 mil fra Tønsberg til Stavanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...