Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Da har tiden kommet for å bytte pollenfilter i 323'n.

Dette var jævlig knotete, har enda ikke fått det ut..

Noen triks eller ? Er det inni kupeen bak hanskerommet.

Ta ut handskerommet på E36. Er vel 6 skruer, mener jeg. Så skal du se at du får trekt det ut :)

Det er garantert DIY på utube. Pollen, micro, cabin air filter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calling Fredrik,

pusler litt med en -79 911 turbo om dagen og må bare innse at det er for lenge siden jeg har holdt på med mekanisk innsprøytning.

Har du tips til bra nettsider som kan ha koblings-skjema, oversikt over alle vakumdingsene osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus jeg har svetta ihjel pga manglende Klimaanlegg siden Mai.

VET DERE HVA FEILEN VAR?!?!

Åja, trykksensoren på høytrykks-siden var ikke plugga ordentlig i.....

Men e ikke det ekstra digg å ha funne det ut da ?:D

Det er en kombinasjon, jeg ble meget glad over at bilen nå blåser iskaldt. Men også litt forbanna på meg selv fordi jeg ikke har sett dette før NÅ.

Men, nå er jeg bare glad, brukte sinnet på en killer skulderøkt, så nå er jeg bare støl og glad! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejesus jeg har svetta ihjel pga manglende Klimaanlegg siden Mai.

VET DERE HVA FEILEN VAR?!?!

Åja, trykksensoren på høytrykks-siden var ikke plugga ordentlig i.....

Jaja... Jeg hadde splitter nye solbriller til 1000-lappen som jeg nylig klarte å miste INNE I BILEN. Har lett og lett og lett og er bombesikker på at jeg ikke mistet de etter å ha gått ut av bilen. Jeg tok de av og la de et sted jeg ikke klarer å huske noe av fordi jeg var så forbannet pga. apekatten på sykkel (du vet, de med tights på som tror de er på Tour De Norge midt i byen) som knuste litt av sidespeilet på BMWen! Så mye frustrasjon. Håper å oppleve din type frustrasjonsgledekombo snart, for det var faen meg perfekte Raybans (sølve Aviators med chrome glass).

Sånn seriøst, jeg har så jævlig uflaks for tiden. Alt rabler og jeg står i midten og bare "kom igjen a livet harru ikke puncha meg nok i magen nå" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen eller hva faen dere vil kalle det. Her sitter jeg på jobb 4 timer for tidlig. Fordi noen bestemte seg for å ha fest klokken halv 5. Jeg sovnet 4, og har influensa eller noe drit. Godt å se at det ikke bare er meg som har uflaks :P ref. over her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Jeg hadde splitter nye solbriller til 1000-lappen som jeg nylig klarte å miste INNE I BILEN. Har lett og lett og lett og er bombesikker på at jeg ikke mistet de etter å ha gått ut av bilen. Jeg tok de av og la de et sted jeg ikke klarer å huske noe av fordi jeg var så forbannet pga. apekatten på sykkel (du vet, de med tights på som tror de er på Tour De Norge midt i byen) som knuste litt av sidespeilet på BMWen! Så mye frustrasjon. Håper å oppleve din type frustrasjonsgledekombo snart, for det var faen meg perfekte Raybans (sølve Aviators med chrome glass).

Sånn seriøst, jeg har så jævlig uflaks for tiden. Alt rabler og jeg står i midten og bare "kom igjen a livet harru ikke puncha meg nok i magen nå" :lol:

:lol:

Det er godt jobba igrunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt faktisk hele Modball.. ;) På vei hjem den streika! Noe gale med registeret såvidt verkstedet klarte å videreformidle.. Tyskere kan ikke engelsk.. :roll:

Må bytte hele motoren: Pris dere nede 9500 euro.. Ikke aktuelt! :P

Får den transportert hjem snarest via forsikringen, så blir det å skifte motor. Faktisk funnet en motor i strøken stand med samme km-stand som bilen av alle ting.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...