Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvorfor står e28'n på låven og støver ned knut?

Fordi jeg mangler cash og energi dessverre.

Mye standardrust jeg ikke får gjort noe med på ei stund.

:cry:

Den vet nok at du prøver ditt beste :)

Det gjør den nok, har jo fått så mye fine deler med meg før den ble parkert så :)

Skrevet
":1gcw1ov1]

Tidlig oppe og fikset melk til gutta. Morgenøkta er min. La meg igjen etter dette og har akkurat stått opp igjen nå.

Filip tok litt tid i dag!

Etter å ha gitt melk er det fast bleieskift. Først tisset han på stellebordet, og sokkene sine, så under min jakt etter rene sokker klarte han å gulpe utover seg selv, meg og gulvet, så da ble det fullt skift og gulvtørking i tillegg, før jeg kunne legge ham og meg igjen...

Hehehe... i en periode er man fullt engasjert som bleieskiftarbeider. Det går imidlertid mot morsommere tider nå når gutta begynner å bli litt større. Snart undersøker de alt og er høyt og lavt hele tiden... :)

Skrevet

Simon: Du kunne spart deg det innlegget! :P Har 3 arbeidsdager til som elektriker før jeg blir permitert nå. Mandag, onsdag og torsdag :) Fredag jobber jeg inn for da er det gatebil! Men tirsdag neste uke drar jeg til Dillingøy for å starte min siviltjeneste og torsdagen starter jeg vel i barnehagen jeg har vært i kontakt med. Frister ikke sånn veldig når du forteller det du gjør :lol:

Forresten folkens, hvorfor må det begynne å regne med en gang jeg setter meg ut for å rense vinterdekkene for grus og vaske felga? Har vært opphold hele morgeningen og 5 minutter etter jeg startet, så bøtter det ned. Rakk å ta ut stein av 2 hjul da :)

Skrevet

Har denne blitt posta her tidligere? Moro-gruppa Lonely Island har lagt ut en ny låt, denne gangen med en fantastisk Michael Bolton som gjesteartist. Må ærlig inrømme at han stjeler showet ganske bra :)

Skrevet
Har denne blitt posta her tidligere? Moro-gruppa Lonely Island har lagt ut en ny låt, denne gangen med en fantastisk Michael Bolton som gjesteartist. Må ærlig inrømme at han stjeler showet ganske bra :)

Trodde aldri jeg skulle få respekt for Mr. Bolton, men jaggu fikk jeg det nå :)

Digger forøvrig låta Like a boss også, de gutta der er geniale :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...