Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fy faen for en elendig side arngren har. Værste jeg har sett!

Husker at Arngren var helt rått før... Siden minner meg om en såkalt "solbrilleneger" om du forstår hva jeg mener!

Den typiske sydenselgeren med 20 slike par på hodet:

d259638b35df4cdc292bdbd315a9701d-image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja... Sett det her da? http://www.arngren.net/porsche.html Lurer på hvor brukbare de bilene er, om man bare hiver i masse batterier uten å tungt modifisere understell som takler nye vekta kan bilen være ganske ubrukelig? Aner ikke hvordan det er med godkjenning og sånt... Eller om du får el-skilter i det hele tatt? :)

Er visst bare lureri...

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,3491.0.html

Såpass ja, de kan jo ikke få skilter engang!

Jeg gikk på skole ved siden av Arngrens butikk på 90-tallet, ved Lakkegata (Oslo). Var innom hele tiden, de pleide å ha så mange gadgets... Veldig få, om noen, handlet på nett i utlandet på den tiden så når man gikk inn der så man sjuukt mye rart som man aldri hadde sett i en norsk butikk før. Masse James Bond type ting som fungerte på reklame, men aldri i praksis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleh. Skulle hjem i går, så ble det kansellert grunnet tåke etter noen timer. Så skulle jeg hjem i dag, noe som så lyst ut til å begynne med, men så måtte jo tåken komme sigende. :(

Nå blir det forhåpentligvis nytt forsøk i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleh. Skulle hjem i går, så ble det kansellert grunnet tåke etter noen timer. Så skulle jeg hjem i dag, noe som så lyst ut til å begynne med, men så måtte jo tåken komme sigende. :(

Nå blir det forhåpentligvis nytt forsøk i morgen..

Så du sitter du å ser på tv mens du har betaling 24t i døgnet? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok jobbe, og jeg har kun betaling den tiden jeg jobber (12 timer) dessverre.

Får "vanlig" overtidssats, men man er liksom litt lei når man var innstilt på å reise hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok jobbe, og jeg har kun betaling den tiden jeg jobber (12 timer) dessverre.

Får "vanlig" overtidssats, men man er liksom litt lei når man var innstilt på å reise hjem.

Skjønner problemet. Har sitti fast her en gang i 36 timer i strekk:

Katterat.jpg

Var ikke moro! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...