Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mitt bidrag til "say no more" tråden. :-) Anbefaler å se hele klippet... (har lagt den ut før)

Cool... fint lydbilde. 1989 cm3, rekkesekser og 160 HK ved 7000 rpm allerede i 1969... 8)

Skrevet

er det normalt at barn på ca 10 år er ute på denne tida å hopper å skriker på trampoliner? skulle ønske naboen si trampoline stod på andre sida av huse hans nå..

hvertfall med tanke på at barnerommet vårt er på den sida som er mot naboen. vekker mini rett som det er, som om han ikke sover dårlig nok fra før.. :(

Skrevet

gidder ikke å være den sure grettne naboen ;P trodde bare unger i den alderen gikk å la seg litt tidligere.. hvertfall når det er skole-dag imorgen.

Skrevet
Jeg er som kjent skapfrankofil (et resultat av mange fine ferier i Frankrike og mange år med franske biler). Mélanie Laurent et fransk stjerneskudd... veldig fransk og veldig sexy... :P

bloe6x31w1ekhe64a0y5.jpg

Har en fransk film jeg virkelig elsker også, selv om de fleste mobber meg for det..

Og kveldens blonde kommentar på facebook, tommy var ikke verdig vinner av farmen, for bergensern var mye finere.. :roll::lol:

Skrevet
Når man snakker om franske damer.. Hva med Alizee?

Bruker Knut sine ord: veldig fransk og veldig sexy... :D

77e7g9qxi1jkmwe5s3wh.jpg

Hehehe.... "veldig fransk og veldig sexy" var mine ord... :)

Etter et kort, men rimelig intenst 6 måneders forhold til en kjempeflott pike fra Paris for 25 år siden er jeg veldig svak for franske damer. De har noe som de fleste andre damer mangler... en ekstra touch selvsikkerhet... og litt ekstra raffinert eleganse. Helt klart sexy for en enkel og i denne sammenhengen litt grovkalibret nordmann.... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...