Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor mye har jeg krav på når det gjelder leiebil gjennom forsikringa?

Fikk får 2 uker siden en 116D F-20 som erstatting for min e90 320. Vet jeg har krav på samme størrelse, men motor og slikt kan jeg vell ikke si noe på? Alt dem hadde stående utenfor utleie greiene var kun micro motorer i alt og F-20 så mest spennende ut av dem. Men syns F-20n er noe trang å ha folk i osv(og dau..), men gidder ikke bytte den ut i en skoda octavia 1.6D akkurat.

Tenkte bare om noen hadde vært borti det her, gidder ikke styre med det om jeg bare får en større bil med like liten motor :P

Får vell uansett ta å ringe i morgen :P

Du har ikke krav til "en helt lik bil" via forsikringa, du har krav på "en bil"... Jeg leverte inn sjuern, fikk en micra... Kommer an på hvilken kategori du betaler i forsikringa... A B C D etc...

1eren er i følge utleie firma en C bil og 3eren er en D bil, så har egentlig krav på D bil størrelse vil jeg tro da bilen skal være tilsvarende den jeg har.

Har beste forsikringa som forsikringsselskapet tilbyr.

Skrevet

http://dubai.dubizzle.com/motors/used-c ... M%3D&pos=4

Dere... Amerikanske versjonen E28 M5 har ca 250 hk pga. katalysator... Betyr det at det potensialet ligger der for å lett få 280 hk igjen som den europeiske utgaven har? De skal jo ha detunet racingmotorer...

Tenkte å gå og se på den overnevnte bilen i dag. Den virker tungsolgt til 49.000 AED (78000 NOK/13000 USD), tenkte å by 40.000 AED (64000 NOK) og se hvordan det går. Det er kanskje den billigste E28 M5en der ute akkurat nå.

Man får registrert de på norske skilter, ikke sant?

Hvor mye vil engangsavgiften bli sånn ca.?

Skrevet
Hvor mye har jeg krav på når det gjelder leiebil gjennom forsikringa?

Fikk får 2 uker siden en 116D F-20 som erstatting for min e90 320. Vet jeg har krav på samme størrelse, men motor og slikt kan jeg vell ikke si noe på? Alt dem hadde stående utenfor utleie greiene var kun micro motorer i alt og F-20 så mest spennende ut av dem. Men syns F-20n er noe trang å ha folk i osv(og dau..), men gidder ikke bytte den ut i en skoda octavia 1.6D akkurat.

Tenkte bare om noen hadde vært borti det her, gidder ikke styre med det om jeg bare får en større bil med like liten motor :P

Får vell uansett ta å ringe i morgen :P

Du har ikke krav til "en helt lik bil" via forsikringa, du har krav på "en bil"... Jeg leverte inn sjuern, fikk en micra... Kommer an på hvilken kategori du betaler i forsikringa... A B C D etc...

1eren er i følge utleie firma en C bil og 3eren er en D bil, så har egentlig krav på D bil størrelse vil jeg tro da bilen skal være tilsvarende den jeg har.

Har beste forsikringa som forsikringsselskapet tilbyr.

Ikke egentlig...Du får en tilsvarende bil... Volvo S80 jeg hadde var en klasse E bil (mener jeg å huske) Men jeg fikk utlevert en Citroen C3, B klasse, da volvoens verdi ikke tilsvarte at jeg fikk en klasse E bil som lånebil...

Hadde du hatt F30 så hadde du fått en tilsvarende bil...Vær fornøyd med 1ern du :)

Skrevet

Ikke egentlig...Du får en tilsvarende bil... Volvo S80 jeg hadde var en klasse E bil (mener jeg å huske) Men jeg fikk utlevert en Citroen C3, B klasse, da volvoens verdi ikke tilsvarte at jeg fikk en klasse E bil som lånebil...

Hadde du hatt F30 så hadde du fått en tilsvarende bil...Vær fornøyd med 1ern du :)

kan umulig ha mye bonus igjen du? :P

men litt rart syns nå jeg om det er sånn, en 1serie dekker ikke samme bruken som en e90. kunne ikke dratt på hyttetur med en 1 serie feks, er så dårlig plass i baksetene(syns a3 og golf er mye bedre på det) :P mye bedre i e90'n

iaf du som hadde s80, si du hadde planlagt ferie nedover tyskland akkurat når du måtte ha leiebil. Ikke særlig brukende til det en liten C3 i mitt hode iaf :P

Skrevet

Har 75% bonus... Men bilen du fikk nå er faktisk bedre og dyrere enn treern din..så jeg ser eeegentlig ikke hva du kverulerer over... Vær fornøyd over at du har fått en splitter ny bil...

Skrevet
ka mener folket?? få satt inn orginal 520d motor, 40 000,-

Ferdig ombygd og godkjent 530d, 90 000 ,-

Har du spenn, siste alternativet, såklart!

Spesielt med tanke på hvor pen bilen din er fra før, dette vil jo være verdiøkende.

Skrevet
ka mener folket?? få satt inn orginal 520d motor, 40 000,-

Ferdig ombygd og godkjent 530d, 90 000 ,-

Slik jeg har forstått skal du vel selge den, og jeg tviler på du får 50K mer for den som 530d.

Skrevet
kunne ikke dratt på hyttetur med en 1 serie feks, er så dårlig plass i baksetene(syns a3 og golf er mye bedre på det) :P mye bedre i e90'n

Nei. det er nok helt umulig å dra på hyttetur i en 1-serie, det går rett og slett ikke an. :^o:roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...