Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min sære verden er det altfor mye ombygd dritt i M3-kategorien på Finn.no nå.. Har begynt å se litt (mye) på e46 M3, men må nok ut av landet for å finne den rette..

Skrevet
Blir det ombygd til 530d, beholder eg den, blir da bruksbil til eg har fått kjøpt meg leilighet, 2-3 år til.

blir det satt i 520d blir den solgt med engang.

Bygg om, hvis du har kapitalen.

Skrevet
kunne ikke dratt på hyttetur med en 1 serie feks, er så dårlig plass i baksetene(syns a3 og golf er mye bedre på det) :P mye bedre i e90'n

Nei. det er nok helt umulig å dra på hyttetur i en 1-serie, det går rett og slett ikke an. :^o:roll:

Nei vet du hva. Det er HELT umulig. Like umulig som når jeg og frua dro på 2 ukers ferie i en Mercedes B klasse ( ikke den nyeste) , med bagasje for meg, frua, lillesøstra hennes og ungen. Ungen i stolen sin, med barnevogn baki, badebalje til guttungen, reisesenga hans, bagen våres (mega stor bag), bikkjebur og reisebur til bilen. Og ja, alt dette i bagasjerommet. Forutenom reiseburet som stod i midten, mellom lillesøstra og ungen. Da er set fullt mulig å dra med seg en 1 serie på hyttetur.

Skrevet
Noen som har hørt om skruvat.no før?

Har hørt bra og dårlige ting om skruvat.. Er litt forskjellig kvalitet på varene :P

Skrevet

Noen som har kjennskap til Skoda Octavia RS? den starter ikke, dvs det er strøm, men startern kikker ikke inn, heller ikke klikking fra et rele, men hvor finner jeg startrele på den bilen? er snakk om en '01-mod

Skrevet

Jeg og en kompis vurderer en impuls-tur til Tyskland, evt. andre steder i Europa. Bortsett fra DTM, MotoGP og F1, er det andre store begivenheter, treff eller løp noen steder som kan være verdt å få med seg nå august eller september?

Skrevet
Noen som har hørt om skruvat.no før?

Har hørt bra og dårlige ting om skruvat.. Er litt forskjellig kvalitet på varene :P

Tenkte å kjøpe clutch til audien der....?

Skrevet
Ingen som vet om amerikanske E28 M5 kan registreres eller ikke i Norge da? :)

Skal gå fint det...ser ikke hvorfor det skulle vært ett problem?

Men...hvorfor kjøper du ikke noe nyere der nede?

Skrevet
Jeg og en kompis vurderer en impuls-tur til Tyskland, evt. andre steder i Europa. Bortsett fra DTM, MotoGP og F1, er det andre store begivenheter, treff eller løp noen steder som kan være verdt å få med seg nå august eller september?

Hvorfor ikke Oktober-festival? Ingen ølelsker?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Ingen som vet om amerikanske E28 M5 kan registreres eller ikke i Norge da? :)

Skal gå fint det...ser ikke hvorfor det skulle vært ett problem?

Men...hvorfor kjøper du ikke noe nyere der nede?

Kan få E39 til samme prisen, evt E60 til 30.000 NOK mer... Men tenkte det hadde vært kult å fått oppleve E28 M5 også, de koster jo over 300.000 i Norge nå. Den her kommer på 180.000 NOK eller mindre, totalt. Kan kanskje tjene litt penger på den ved salg også.

Ser at man får gromme 90-talls Lexuser med svære motorer til typ 30.000 kr :D Det er nesten et must siden de blir altfor dyre i Norge!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...