hermanoo90 Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Hvis jeg vil ha regn i løpet av kvelden eller dagen etter, så går jeg og vasker bilen... slår aldri feil det! Men kjipt at det kan bli tredje nedbørskrekord
Jordfræsar Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Føler med dere gutar Har ikke vaska bilen hele ferien og jaggu har jeg hatt sol hele tia
hermanoo90 Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Har blitt lite vasking av E30`en da den har stått i garasjen mesteparten av Juli, til tross for strålende solvær.... Ramadan kills your energy Så tror det har bidratt til en fin julisommer på østlandet. Men blomster og gratulasjoner er ikke nødvendig altså, bare hyggelig
Fredrik Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 En bekjent i Norge har akkurat kjøpt en ny Bentley Continental GT Mulliner. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene, men på enkelte måter er den vel imponerende. Den er iallefall kostbar nok om noen skulle lure... Du får fortelle han at du ikke er imponert, og se om han returnerer bilen. Bare husk å nevne det før prøvekjøring blir nevnt. Jeg har på ingen måter noen ønsker om å ødelegge gleden for min bekjente (venn blir å ta litt hardt i). Bilen er utvilsomt et temmelig imponerende stykke ingeniørkunst, men hver sin smak. Jeg foretrekker biler som koster en fjerdedel og veier 6-700 Kg mindre...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Så standard... Får begynne å vaske hus i stedet, da blir det som regel sol, utenom når gulvmattene ryker ut på verandaen, DA starter det også å regne.. Pissvær !!! ....så hva skal man da ta seg til på en kjedelig fredagskveld alene?? Film og popcorn samemen med ei iskald Sommersby dry kanskje..... Hvor lenge går dere uten å spise?? Hadde kommet til å klikke mentalt om jeg ikke fikk i meg mat.. Dritsur bare middagen ikke blir servert til rett tid om jeg er sulten
Fredrik Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 ....så hva skal man da ta seg til på en kjedelig fredagskveld alene?? Film og popcorn samemen med ei iskald Sommersby dry kanskje..... Jøss... får dere kjøpt Carlsberg Sommersby i Norge. Den ble trukket fra markedet flere steder her i DK fordi ingen ville ha den...
Jordfræsar Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Ikke så gale. Kan ha potensiale for å bli kul med litt folie og styling På Smøla får man tak i alt
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Fredrik: Nei, litt feil i det jeg skrev. Er Sommersby Double PRESS premium dry cider Smaker litt som øl (jeg liker ikke øl), men er ikke sånn søt suppe som alle de andre cider`ne er Fræsarn: Haha, DET er løgn Men vi har ganske mye med tanke på at vi ligger uti havet uten fastlandsforbindelse og med rett over 2000 innbyggere ja
Jordfræsar Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Jørgen: Det var da synd med ølet. Du går glipp av mye godt
awt Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Hvordan kan man gå glipp av mye godt når man ikke liker det? Da går man jo egentlig glipp av mye dårlig, og det er jo bare bra.
Jordfræsar Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Hvordan kan man gå glipp av mye godt når man ikke liker det? Da går man jo egentlig glipp av mye dårlig, og det er jo bare bra. Haha, bra twist! Men det er mye godt øl, skulle kanskje klart å finna noe blondie liker au
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Fjeld: Ok! Går ikke glipp av noe som helst føler jeg. Mye medre å drikke brennevin! Øl synes jeg for det første smaker heeeelt grusomt, samtidig, de gangene jeg har drukket det så har jeg vært helt ferdig i magen.. Aldri drukket meg full på øl (heldigvis), men drakk en gang (haha, nå er dere spente!!!!), en boks med dahls.. Var så sykt dårlig dagen etter, at det kjentes ut som kroppen hadde drukket en uke.. Kan være enkelte lyse sorter som går an å ta et lite glass av, men, det skjed vel aldri.. Skal jeg drikker kjøper jeg noe jeg liker i stedet
Fredrik 90 Skrevet August 2, 2013 Skrevet August 2, 2013 Well that was fun! Men hvorfor testa han ikke 4x4 av bmw... Kunne gjerne tenkt meg å sett det Edit. Dette er jo en måte å gjøre det på! http://touch.vg.no/article.php?artid=10105827 Denne testen sier vel egentelig mer om M135I enn A 55 AMG, ett annet utfall av testen hadde jo vært skandale for AMG som ett high end produkt. Denne testen og den med RS3 viser bare hvor ekstraordinær M135I er som kjøremaskin, og den er ikke en M modell en gang Hadde absolutt vært svært interessant å sett dem bruke X drive i testen, rart de ikke en gang nevnte det. En annenting jeg stusset over er akslerasjonstidene, 0-100 går offisielt unna på 5,2 sekunder for M135I og 4,6 sekunder for A55 AMG. Likevel måler de BMWen til 4,5 sekunder til 96 km/t og 4,2 for A55, da lurer jeg svært på hvordan X-drive hadde gjort dette. Denne som offisielt gjør 0-100 på 4,7 sekunder, snakker vi ned på 4 blank fra 0-96? Både lavere vekt og mer nm gjør oddsene for å klare dette raskere enn A55 sterkere Bekrefter forøvrig det jeg alltid har sagt, BMW er svært beskjedene med sine tall og du kan som regel alltid trekke fra iallfall ett halv sekund på de offisielle talla Det er noe annet en hva man kan si om VAG og diverse Italienere
Anbefalte innlegg