Haukefer Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Ahhh,Morgan og Ola-Conny på tur! Haha, snakk om livsnytere! Sent from my iPad using Tapatalk HD
Haukefer Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Haha, "det er skinn fra en fugl fra australia" Sent from my iPad using Tapatalk HD
S.Hafsmo Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Hvordan i alle dager kan det la seg gjøre, at en Mercedes GL 350 ikke klarer å taue den 1100kg lettere Dacia Duster?? http://www.klikk.no/motor/bil/biltester ... 832962.ece
Thundercoil Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Har lyst å se den med siste Ford F-150 Raptor
Hawkon88 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Alt fra sonos er "bra" men god lyd er det ikke. Jeg anbefaler deg å stikke innom hifiklubben å høre på hva du kan få i 20-30 tusen kroners klassen. Deretter finner du 2-3år gamle komponenter på avforum for halve prisen, så har man muligheten for å oppgradere anlegget etterhvert. Hifi anlegg holder seg også langt bedre i pris, så å handle brukte kvalitets komponenter ser jeg på som mer økonomisk enn elkjøp produkter til 4995,- selvom man ofte har investert litt mer..
Fredrik 90 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Hvordan i alle dager kan det la seg gjøre, at en Mercedes GL 350 ikke klarer å taue den 1100kg lettere Dacia Duster??http://www.klikk.no/motor/bil/biltester ... 832962.ece [ Bilde ] Imponerende Biler som GL er bare jålebukker, ikke så tøffe når alt kommer til alt. Skal man ha stor SUV som er tøff og robust så må man over på Suburban og Excursion, men så går det på bekosting av andre ting igjen
awt Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Jeg vil påstå det er Range Rover som er kongen i det segmentet. Så akkurat Top Gears test av nye Range Rover Sport, og den kunne jeg veldig gjerne hatt.
Hawkon88 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Utrolig useriøst at det ikke er nevnt et ord om dekk i testen..
FredrikE24 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Hvordan i alle dager kan det la seg gjøre, at en Mercedes GL 350 ikke klarer å taue den 1100kg lettere Dacia Duster??http://www.klikk.no/motor/bil/biltester ... 832962.ece [ Bilde ] Imponerende Biler som GL er bare jålebukker, ikke så tøffe når alt kommer til alt. Skal man ha stor SUV som er tøff og robust så må man over på Suburban og Excursion, men så går det på bekosting av andre ting igjen GÅr man på med G-Wagen hadde nok saken vært en annen Suburban og Excursion er bare amerikansk, grovt og latterlig tungt bygget... Ta en titt på feks. dørmekanismene inni dørene på slike amerikanske biler, er til å le av.. Grovt og tykt som tykk pianotråd i stagene.. Har ofte inntrykk av at grovheten i materialene dreier seg om å få dårlig konstruerte ting til å holde.
Fredrik 90 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Jeg vil påstå det er Range Rover som er kongen i det segmentet. Så akkurat Top Gears test av nye Range Rover Sport, og den kunne jeg veldig gjerne hatt. Men tåler en nyere Range Rover like mye som en yankee, det tror jeg ikke Er svært få som slår RR når det kommer til terreng egenskaper, men tror ikke de er like grovbyggde og robuste. De klarte jo å kjøre i stykker ett sidepanel i testen på Top Gear og det er ett bra eksempel på hva jeg mener. Også er det jo hvem som tar en ny RR til 1,5 mill ut i skauen, ja nå koster jo en ny Suburban det samme da så like galt er det jo uansett
awt Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Men tåler en nyere Range Rover like mye som en yankee, det tror jeg ikke Er svært få som slår RR når det kommer til terreng egenskaper, men tror ikke de er like grovbyggde og robuste. De klarte jo å kjøre i stykker ett sidepanel i testen på Top Gear og det er ett bra eksempel på hva jeg mener.Også er det jo hvem som tar en ny RR til 1,5 mill ut i skauen, ja nå koster jo en ny Suburban det samme da så like galt er det jo uansett Jeg er enig i at en amerikaner mest sannsynlig vil tåle mer, men jeg tror nok totalopplevelsen i en Range Rover er hakket bedre, uten at jeg har kjørt eller sittet på med noen av de.
FredrikE24 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Når det gjelder stereoanlegg er jeg enig i at man bør kjøpe alt slikt brukt. Har selv gjort det og spart flere titals tusen kroner på akkurat det 3-5 år gamle komponenter som har stått i rack og blitt kost med av forrige eiere Han jeg handlet høytalere av sist ville ikke ha sendt meg avgårde med dem uten at jeg hadde pakket dem godt inn med pledd og puter for transport. Så sto han med armene bak hodet og angret som bare det da jeg dro Nå har stereo blitt igrunn et musst her, pusset jusst opp soverommet, og rommet ble møblert etter stereoanlegget (her snakker vi ikke om noe stort rom, men allikevel. Mine Klipsch RF-7 skulle inn banna bein )
Fredrik 90 Skrevet August 6, 2013 Skrevet August 6, 2013 Jeg er enig i at en amerikaner mest sannsynlig vil tåle mer, men jeg tror nok totalopplevelsen i en Range Rover er hakket bedre, uten at jeg har kjørt eller sittet på med noen av de. Totalopplevelsen er nok helt klart best i en Range Rover ja, uten tvil. En Excursion har sin fordel i at alt er heavy duty og overdimensjonert, men basert på ett lett lastebil chassis så sier det seg selv at kjøreopplevelsen blir så som så når veien ikke er snorrett Da er Suburban bedre, siste generasjon Tahoe som er samme bilen overrasket meg veldig med "europeiske" kjøreegenskaper til en stor tung yankee å være. Borte er trommelbremser, her er det ventilerte skiver rund baut, borte er bladfjørene og borte er stive akslinger. Automat med 6 trinn og sylinderkutt begrenser også forbruket, men kvalitetsfølelsen kan nok ikke måles med Range Rover. Ei heller terrengegenskspene, men så er en Tahoe halve prisen av en Range Rover også da i land med fornuftig avgiftsnivå
Anbefalte innlegg