Fredrik Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Lurer meg på om flonoen ikke mener motorisert sykkel? OK, men det gjør egentlig ikke så stor forskjell i denne sammenhengen. Landeveier er landeveier og her i Danmark er de praktisk talt alltid asfaltert og i nogenlunde god stand...
LoKi Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Det er ikke stor forskjell på sykkelveier og MC-veier? Tullebukken
Fredrik Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Desiderte sykkelstier/veier er selvfølgelig ikke for motorsykler, men de landeveiene som egner seg for sykler er også veldig fine for motorsykler (iallefall her i DK). Vil man kjøre hurtigere enn 60/80 Km/t er ikke Danmark det mest fornuftige landet å feriere med motorsykkel. Da vil jeg heller anbefale sydligere himmelstrøk og spesielt Frankrike...
Hawkon88 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Greit nok at det er på dyre produkter de henter inntekten sin, men de må jo være bedre å selge billige produkter enn å ikke selge noe i det hele tatt? Selv om de ikke tjener en krone på det, kanskje tilogmed går i minus, så får de seg jo en fornøyd kunde som sikkert kommer tilbake 2-3 år senere når han har råd til systemet han har drømt men ikke hadde finanser til tidligere. Mersalg kan jo komme ved et senere besøk. For all del, det er bedre å få solgt enn å ikke få selge om man ser i isolerte tilfeller. Sannheten er at dekningen på produktene er svært variabel, og selgerne taper heller et salg med 10% i DB dersom oppsiden er et produkt med 40-60% DB. Som regel klarer de gode selgerne nettopp dette. Kanskje til og med innenfor samme budsjett hvis de er flinke. Men uansett, for min del kan man like gjerne handle på soundgarden. Poenget mitt var også å få en demonstrasjon for hvilket anlegg man burde handle brukt..
knoskar Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Soundgarden er mye bedre en HiFi klubben på priser, synes nå jeg! Men, noen som har erfaring med TSI bildeler i Oslo? Skal kjøpe en overhalt Garret turbo der..
flonoen Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Hvor fort det går er ikke så viktig Fredrik, men tenker på svingete veier med greit dekke.. Så liksom for meg at siden DK er så flatt så lagde de bare strake veier. Hva er fartsgrensene på typiske landeveier, og hva er akseptabelt fartsnivå (mot f.eks Norge der fartsgrensa stort sett er 80, men akseptabel fart er vel knapt 85-90 før man risikerer bot og enda verre, prikker).
haybimmsen Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Etter ei uke i Østersjøen med seiling var det godt å komme hjel igjen å få lest Litt på bimmers igjen Med masse fine minner med soloppgang å solnedgang som ikke var like lett å få med seg på Iphone kamera
Tzunami Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Ja var nok meg...så treern din med vinterhjul humpa bortover...stod du på esso og råna i mange timer? du må roe ned denne ungdommelige grisekjøringa di Men ja...meg og felger går ikke sammen lenger....haha... over til originale 16toms fremover as... Jeg var og hentet sommerdekk i dag, men de hadde såklart rotet bort 2 av de sto ikke på ryen gitt, skulle møte en kamerat i 2 sekunder, så dro jeg hjem driver ikke med ungdommelig grisekjøring jeg wicky, det er deg det ser jo hvordan det går med de dekkene dine
wicky124 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 hahaha tro meg, jeg har aldri kjørt så pent som jeg har gjort siste 5mnd (utenom modball) Må tenke sikkerhet til Inaya ps...jeg vet du råner på essoen...
Stenbakken Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Brannen i gudvangtunnelen var tragisk det. men da dette er det VG skriver, da føler jeg at det ble litt komisk "Bakgrunnen for siktelsen er at flere vitner har sett sjåføren etterfylle kjølevæske på veien mellom Voss og Gudvangen, før han kjørte inn i Gudvangatunnelen. - I og med at han har etterfylt kjølevæske, tyder det på at det var noe galt i bilen, sier Klingenberg. Politiet har beslagtlagt sjåførens førerkort, noe han ikke har samtykket i." Såklart er det ikke bra det, men med tanke på at han der nå mistet lappen, så hadde vi en taking her i området for ikke så lenge siden, sjaføren var i følge avisen beruset og hadde et ugyldig førerkort. men det var ikke beslaglagt. Føler det er noen som er litt strengere en andre politidistrikt her nå0
Hawkon88 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Huff motorbytte på BMW'n idag.. Wish me luck.. Har ikke du med deg stian då? I tilfelle burde vel det gå som en lek..
haybimmsen Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Går bra det Julianv! Ta det i fint tempo så går det som en lek
Julianv Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Står på jobben så har dessverre ikke lov å få hjelp av andre.. Men har en på huset som er med så går nok fint..
FredrikE24 Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Jeg går aldri i HIfi-sjapper lenger. Jeg glaner rundt på Hifisentralen og AV-Forum og leser meg opp på hva som er hot for tiden. Deretter går man på Finn og setter seg på gjerdet og venter på det riktige øyeblikket på å slå til på det aktuelle produktet!
Anbefalte innlegg