LoKi Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Spenol... god gammaldags jursalve/krem... De har i hvert fall tatt til vett nå. Jeg tror de økte markedspotensialet sitt drastisk i det de fjernet "for spener og jur" fra flaskene
Fredrik Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Spenol... god gammaldags jursalve/krem... De har i hvert fall tatt til vett nå. Jeg tror de økte markedspotensialet sitt drastisk i det de fjernet "for spener og jur" fra flaskene Hahaha... det er nemlig akkurat det jeg husker fra gamledager. Vi har ikke Spenol i Danmark, men vi har pattesalve...
LoKi Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Haha, googla litt på Spenol, og fant folk som brukte pattesalve i stedet på foreldreportalen. Mye de hjemmeværende permisjonsmødrene våre snakker om az.. Har også sterke minner om flaska på badet - fattern brukte det som håndkrem i den tiden det fortsatt sto "for spener og jur" på flaska. Den er fortsatt veldig bra, men den inneholder visst parabener - noe som gjør at den faktisk er ulovlig å selge i Danmark. Så du får holde deg til pattesalva!
Robkill Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Haha, googla litt på Spenol, og fant folk som brukte pattesalve i stedet på foreldreportalen. Mye de hjemmeværende permisjonsmødrene våre snakker om az.. Neste gang en av disse hjemmeværende mødrene søker opp "Spenol" så blir vel de like forundra over hva disse BMW-interesserte mannfolka diskuterer?
LoKi Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Haha, googla litt på Spenol, og fant folk som brukte pattesalve i stedet på foreldreportalen. Mye de hjemmeværende permisjonsmødrene våre snakker om az.. Neste gang en av disse hjemmeværende mødrene søker opp "Spenol" så blir vel de like forundra over hva disse BMW-interesserte mannfolka diskuterer? Touchè!
wicky124 Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 siden jeg kjeder meg... http://www.google.no/?gws_rd=cr#bav=on. ... ol+bimmers
LoKi Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 siden jeg kjeder meg...http://www.google.no/?gws_rd=cr#bav=on. ... ol+bimmers Ikke første gang det er nevnt nei. Tror vi bør gå over til hår under arma og puling av damer - ellers kan det hende BMW får et nytt stempel her i landet.
Ka_bristolgarasjen Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 [ Bilde ]Tjæææh Sunwing Sandy Bay Beach ?
FredrikE24 Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Den nye 27" Pc-Skjermen pynter fint opp på pulten! Var no annet enn bare en 13" Macbook skjerm!
Thewiz Skrevet August 9, 2013 Skrevet August 9, 2013 Byttet til H&R senkefjærer på E36-en i dag. Må virkelig si at det var verdt pengene. Ble veldig fin høyde + at bilen er god å kjøre. Sikkert bare stor forskjell fordi jeg hadde coilovers før, hehe. Syns H&R fjærene var mye bedre enn supersport sine.
Anbefalte innlegg