Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spenol... god gammaldags jursalve/krem... :lol:

De har i hvert fall tatt til vett nå.

Jeg tror de økte markedspotensialet sitt drastisk i det de fjernet "for spener og jur" fra flaskene :P

Skrevet
Spenol... god gammaldags jursalve/krem... :lol:

De har i hvert fall tatt til vett nå.

Jeg tror de økte markedspotensialet sitt drastisk i det de fjernet "for spener og jur" fra flaskene :P

Hahaha... det er nemlig akkurat det jeg husker fra gamledager. Vi har ikke Spenol i Danmark, men vi har pattesalve... :P

Skrevet

Haha, googla litt på Spenol, og fant folk som brukte pattesalve i stedet på foreldreportalen. Mye de hjemmeværende permisjonsmødrene våre snakker om az..

Har også sterke minner om flaska på badet - fattern brukte det som håndkrem i den tiden det fortsatt sto "for spener og jur" på flaska. Den er fortsatt veldig bra, men den inneholder visst parabener - noe som gjør at den faktisk er ulovlig å selge i Danmark.

Så du får holde deg til pattesalva!

Skrevet
Haha, googla litt på Spenol, og fant folk som brukte pattesalve i stedet på foreldreportalen. Mye de hjemmeværende permisjonsmødrene våre snakker om az..

Neste gang en av disse hjemmeværende mødrene søker opp "Spenol" så blir vel de like forundra over hva disse BMW-interesserte mannfolka diskuterer? :mrgreen:

Skrevet

Neste gang en av disse hjemmeværende mødrene søker opp "Spenol" så blir vel de like forundra over hva disse BMW-interesserte mannfolka diskuterer? :mrgreen:

Touchè! :mrgreen:

Skrevet

Byttet til H&R senkefjærer på E36-en i dag. Må virkelig si at det var verdt pengene. Ble veldig fin høyde + at bilen er god å kjøre. Sikkert bare stor forskjell fordi jeg hadde coilovers før, hehe.

Syns H&R fjærene var mye bedre enn supersport sine.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...