Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var BRZ'n levert tilbake...

For de som ikke har prøvekjørt brz eller gt86, gjør det! Fantastisk morsomme kjøremaskiner!

[ Bilde ]

Gjett hvilken bil jeg kjører på ringen på søndag.. :mrgreen:

Skrevet

Hvor mye betaler man får en e46 sedan 328i 1998?

Kan få kjøpe en kompis sin får 60-65k. Er gått litt over 160k km. er automat, sport interiør, ikke msport, ikke vært senka, bra i lakk.

Flytter seg veldig bra syns jeg, men vil egentlig ikke ha automat(klarer vell bygge om for under 10k?), er tørst og er litt redd at den skal være dyr å eie da den er såpass gammel.

Skrevet
Ka har skjedd med panseret ditt? Hærverk?

Ikke noe hærverk der nei, enten er det refleksjon fra bygget, eller om det er panserbh'n så er det av fri vilje ;)

For de som ikke har prøvekjørt brz eller gt86, gjør det! Fantastisk morsomme kjøremaskiner!

[ Bilde ]

You bitch :P

Skrevet
Ka har skjedd med panseret ditt? Hærverk?

Ikke noe hærverk der nei, enten er det refleksjon fra bygget, eller om det er panserbh'n så er det av fri vilje ;)

[ Bilde ]

You bitch :P

Grompacten min er mye kulere enn coupeen din! ;)

Skrevet

Jeg gav da ikke det som står i annonsen da. ;) ikke har jeg henta den ennå heller. Hadde ikke tenkt å registrere den, men kanskje jeg skal gjøre det likevel? Har betalt omregistrering, årsavgift er betalt, så mangler bare forsikring. Det kan da ikke bli så mye? :D

Skrevet

Har ikke sett annonse eller noe, så vet ikke hva du ga eller hvordan motor, men det kan da ikke være store utgiften i forsikring? :P Du får sende meg en pm så jeg blir oppdatert på denne småtassen din :P

Skrevet

Hmm.. Jeg er overrasket over deletilgangen på Opel.. Har jo kjøpt en sleten Omega B 2.5 V6 til givekkpris. Tenkte jeg skulle bytte registerreim men det koster jo en liten formue med strammer osv (typ 2500kr). Så jeg sjekket pris på ting brukt på Opelforumet og fant ut at jeg får jo slengt motorer etter meg for 500kr så da er valget lett.. Drive it till it snaps!

Over til andre nyheter.. BMW'en nærmer seg med stormskritt oppstart igjen! :) Det blir jaggu fælt å selge godbilen kjenner jeg..

Ebay er også fantastisk som vanlig.. Jeg måtte ha ny servopumpe til BMW'en, 1200 kr brukt hos Koed, 3500 hos GS ny.. Ebay: 462kr + frakt! 1 uke senere lå den i posten, samme leveringstid som hos GS.. :D

Skrevet

Det nevnes Opel her og jeg må si at jeg er også veldig glad i Opel.Har hatt i bøtter og spann og veldig fornøyd.Jeg hadde selv en 95 mod Omega mv6 med alt tenkelig utstyr.Det var virkelig en nydelig bil å kjøre og også å se på.Sort sedan,Irmscher grill og linselykter.Men tørst som fytte faen.Den brukte mer på mila en min gamle e34 535i som jeg har nå.

Men som sagt Omega b er gode å kjøre og meget billig når det gjelder deler.

Meeeen,er jo ikke Bmw kvalitet :) .

Skrevet

Omega MV6 er bøs, med har hørt at den er tørst ja. Synd Opel ikke lager en konkurrent til 5 serien lenger, var jo like før de lanserete V8er også i B Omegaen :wink: En bekjent hadde en B omega stasjonsvogn og der fikk man inn en europall på tvers i bagasjerommet :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...