FredrikE24 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Noen andre enn meg som er i gang med det beste med et studieår? .. ( Fadderukene? ) Jeg er igang, og for mitt vedkommende, er ikke faderukene det beste.. Er egentlig gira på å bare komme igang med undervisning! Mercedesen fortsetter stadigvekk å rulle [ Bilde ] Leste jeg riktig her? Det kan hende det ja, det jeg faktisk mener er at fadderuka bare er no mas Vil da få mest mulig ut av bacheloren
scoot Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Du går glipp av en del morro da, men jeg ser jo såklart hva du mener. Jeg elsker sånne arrangement mest fordi alle som er der er ute etter å bli kjent med folk. Det gjør helt klart studiehverdagen endel morsommere når man vandrer rundt i gangene etter en trøttsom forelesning med matte Begynner du nå, eller er det 2/3. året?
FredrikE24 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Du går glipp av en del morro da, men jeg ser jo såklart hva du mener. Jeg elsker sånne arrangement mest fordi alle som er der er ute etter å bli kjent med folk. Det gjør helt klart studiehverdagen endel morsommere når man vandrer rundt i gangene etter en trøttsom forelesning med matte Begynner du nå, eller er det 2/3. året? Jeg gikk Forkurs på HiOA ifjor, fikk derfor med meg hva dette faddergreiene går ut på, den gang var det ordentlig morro! Ble godt kjent med de fleste. I år derimot har ting gått litt trått! Det har selvfølgelig vært noen unntak(bla. en bimmersbruker), men det har vært dårlig med flyt til tross for mye dugg i kikkerten for de fleste. En kan prøve å holde en samtale gående, men har måttet gi opp veldig mange ganger. Var på fadderopplegget nå i 2 dager, og gir meg Endte opp med datastudentene istedefor elektronikkgruppa som jeg er på. Folk er litt care når det gjelder å ha en samtale og bli kjent. Det er visst ikke så awkward som jeg synes hehe Vi er 1500 studenter på St. Haugen i Oslo på gressplen og pilser, rart det skal være vanskelig å bli kjent da.. Går HiOA i år og. Når det gjelder å treffe folk i gangene, så er det nesten slitsomt noen ganger, nettverket av mennesker jeg kjenner etter mange års studier, jobb og vennekretser i Oslo(bodd, gått på skole og arbeidet i Oslo hele livet) fører til at det er noen kjente omtrent hvor enn jeg hviler øynene
scoot Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Jøss, det var jo leit at det skal være sånn. Nå er vi inne i dag 3 på HIOF, altså avd. Fredrikstad. Her er det kjempestemning foreløpig. Vi er 4 elektrokarer som har fått tildelt en gruppe på 35 "fadderbarn", så vi har litt å henge fingra i kan man si. Det kom brått 100 flere studenter enn det vi fikk oppgitt.
316 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Noen andre enn meg som er i gang med det beste med et studieår? .. ( Fadderukene? ) Har ikke fadderuke på skolen jeg går.. (teknisk fagskole) men jeg hat en kompis som er fadder på UiS, så slenger meg på der Edit : hvor studerer du? Stavanger her sent from my Nokia 3310i Nokia 3310i ja...
liffi Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Hva vill dere si slike felger er verdt? uten dekk?
liffi Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 orginale acs felger acs 2 heter dem vell? 8.5x18 10x18
FredrikE24 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 orginale acs felger acs 2 heter dem vell? 8.5x18 10x18 Er det ikke de som er temmelig sjeldne å finne?
Thundercoil Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Dere som lader motorene deres! Kjører dere på samme olje (viskositet) som før trimmingen?
liffi Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 orginale acs felger acs 2 heter dem vell? 8.5x18 10x18 Er det ikke de som er temmelig sjeldne å finne? Veit ikke?! ligna veldig på dem Robert har
RS-Heggem Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 orginale acs felger acs 2 heter dem vell? 8.5x18 10x18 Er det ikke de som er temmelig sjeldne å finne? Veit ikke?! ligna veldig på dem Robert har Absolutt ikke sammenlignbare med de robkill har nei. De er skjeldne. Funnet bare ett sett til salgs av de jeg, oc kanskje et par løse felger. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
316 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Focal Cobalt 816s, god / dårlig høyttaler? Høyttalerguruer!!! Kom frem fra mørket.
FredrikE24 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Er det ikke de som er temmelig sjeldne å finne? Veit ikke?! ligna veldig på dem Robert har Absolutt ikke sammenlignbare med de robkill har nei. De er skjeldne. Funnet bare ett sett til salgs av de jeg, oc kanskje et par løse felger. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Jeg synes de ligner veldig på de Robkill har.. Fargen er forskjellig bare. Evt. hva er forskjellen!?!
tordah Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Noen andre enn meg som er i gang med det beste med et studieår? .. ( Fadderukene? ) Har ikke fadderuke på skolen jeg går.. (teknisk fagskole) men jeg hat en kompis som er fadder på UiS, så slenger meg på der Edit : hvor studerer du? Stavanger her sent from my Nokia 3310i Nokia 3310i ja... Har ventet lenge på at noen skulle legge merke til det!
Anbefalte innlegg