Jordfræsar Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Hehe... de har sikkert nok av dekk til deg her. Gi meg lyd om du vil ha! Men lang tid blir det på land nå?
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Skal undersøke litt i morgen når jeg får bekreftelse der jeg egentlig bestilte dekk. Klarer ikke han å skaffe kjapt blir det en ringerunde til KR/omegn for å høre.. Må da være å oppdrive!!! Hvor tenkte du på da? Blir jo frakt å drit da vett, om du kjøper for så å sende oppover. Tenker å kjøre billigdekk (nankang) siden bilen sikkert kommer til å spise dekk med de hjulstillingene som blir Neeh, usikker, noen uker Spørs litt hva som skjer fremover. Lite kvoter igjen da.. 300tonn kolmule, 500tonn stavsild og en slump med makrell/nordsjøsild igjen.. Så er det vel verksted/juleferie etterhvert.. Blir mulig jobbing når jeg kommer hjem nå til en kompis.. Kjøre stooor traktor med stooor henger
Jordfræsar Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 GS har vel noe til deg? De har vel et billigmerke å selge til en BMW fanatiker Men dekkonline er vel kjappeste levering. De har jo levering innen 1 uke skjønte jeg "For hajn har kjøpt sæ ny traktoooor, me hengar og læssapparat." er det ikke slik den går?
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Sjekka GS i går.. DYYYRT var stikkordet der... Men dekkonline har ja.. Fikk mail fra de i sta.. 7dager levering.. Hehe, "rau å blank zetor me læssapparat" hete d min gode mann.! Men skal heldigvis kjøre JCB, 70km/t, så slipper å humpe rundt i en fæl Zetor
wicky124 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 dama er GANSKE mye mindre enn meg så nei har ikke blanda...tror jeg skal ta bilde av alt jeg fant..haha Ser du har sengetøy fra KID Interiør, men det jeg lurer på er... Bruker du skyllemiddel på sengetøy? Jeg synes det klør litt... nei aner ikke, aldri brukt den senga! Ligger bare på garderoberommet!
NBCustom Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Fy faen for en drittdag, to jenter døde i en bilulykke i Vadsø, også døde broren til en kompis i natt, kun 19 år gammel:( Helt for jævlig!
ingard Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Fy faen for en drittdag, to jenter døde i en bilulykke i Vadsø, også døde broren til en kompis i natt, kun 19 år gammel:( Helt for jævlig! Kjenner du til de i Vadsø? Synes det høres ut som en merkelig historie. Hvem kjører bilen på en kai og havner i havet (med to jentunger i baksetet)?
awt Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Det i Vadsø er bare trist. Uten at jeg vet noe som helst om hendelsesforløpet kan det være så enkelt at de har lekt seg litt og mistet kontrollen. Ting kan skje fort.
noekult Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Usj, trist med slike tragedier på en gledenes dag ;( Og faen, nå har jeg fått nok av folk som ikke skjønner at jeg ikke gidder å risikere bot eller å miste førerkort pga. dem. "Har varebilen, bare plass til en" "Ja men jeg kan ligge baki, tar bota!" og den slags. Skikkelig irriterende spesielt når det kommer fra voksne folk. Alkohol gir innpåslitne barnehagevoksne.
S.Arnesen Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Noen som har tatt mc lappen her i det siste? Driver å lurer fælt på å få tatt den snart, men er litt usikker på hva jeg må beregne av summer? Har så godt som null erfaring på 2 hjul...
Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 På vei hjem ifra ett familiebesøk i stad så hadde jeg ei Marihøne stående på frontruta hele veien, hadde ikke hjerte til å fjerne den med vindusviskeren. Sto til og med støtt på frontruta i 120 km/t på motorveien i flere mil, bestandige små krabater dette her. Hoppa ikke av før vi parkerete hjemme i gården, ikke mange marihøner som reiser så standsmessig som denna
Eksos Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Noen som har tatt mc lappen her i det siste? Driver å lurer fælt på å få tatt den snart, men er litt usikker på hva jeg må beregne av summer? Har så godt som null erfaring på 2 hjul... Kom på 17 lapper på meg i fjor, men jeg kjører cross og har kjørt mange mange mil på moped... Men til 20 må du vell få lappen
ingard Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 På vei hjem ifra ett familiebesøk i stad så hadde jeg ei Marihøne stående på frontruta hele veien, hadde ikke hjerte til å fjerne den med vindusviskeren. Sto til og med støtt på frontruta i 120 km/t på motorveien i flere mil, bestandige små krabater dette her. Hoppa ikke av før vi parkerete hjemme i gården, ikke mange marihøner som reiser så standsmessig som denna Haha, hadde akkurat samme greia i fjor. Jeg tror muligens jeg introduserte Nord-Norge for en ny art (ikke så ofte man ser dem så langt nord) Satt jo klistra på ruta milevis!
S.Hafsmo Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Noen av dere som kan forklare meg hvorfor ikke 484 hjernen med deaktivert EWS fungerer på min ikke-ews 404-hjerne-bil? Når bilen ikke starter får jeg lyst til å slå noen i hjernen..
Clerion Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Det i Vadsø er bare trist.Uten at jeg vet noe som helst om hendelsesforløpet kan det være så enkelt at de har lekt seg litt og mistet kontrollen. Ting kan skje fort. Eventuelt hadde vel sjåføren 3+ i promille. Ikke helt uvanlig oppover vårt langstrakte land
Anbefalte innlegg