Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Herregud, fikser jo det der med gaffa da.....lulz!

:lol:

Scirocco?! Jeg tror du blir fort lei. Heller gt86 selv om de er mindre enn e30 inni, så er de utrolig morsom å kjøre

Skrevet
Herregud, fikser jo det der med gaffa da.....lulz!

:lol:

Scirocco?! Jeg tror du blir fort lei. Heller gt86 selv om de er mindre enn e30 inni, så er de utrolig morsom å kjøre

Gt86 blir aalt for dyr for meg :P men er sikkert gøy bil, hørt den skal få noen morsomme turbo kit og.

Skrevet

Dette må vel være noe av det mest RÅESTE du kan sette på en E30 (ikke sett det før da). Har lyst til å kjøpe dem bare for å ha dem liggende til jeg evt. kjøper en classic BMW...

6kzvg5v9wogyi1hb0fc2.jpg

Skrevet
Dette må vel være noe av det mest RÅESTE du kan sette på en E30 (ikke sett det før da). Har lyst til å kjøpe dem bare for å ha dem liggende til jeg evt. kjøper en classic BMW...

[ Bilde ]

Hoi! De kan vel ikke være billig? Er jo ikke akkurat hverdagskost :wink:

Skrevet

7x16 og 8x16... Dette settet ligger ute på nettet til ca. 20 høvdinger, før man tar dem inn til avgiftsstaten Norge.

Her er ett sett som er ombygd til 4-bolt og split med chrome ring. Om det er riktig skal ikke jeg stå for.

7j467nkcb5eukvcz1ie1.png

ovplcoals8wsxnohf50b.png

Edit; jeg tror dette er en kopi. På de originale er det åpen igjennom på de "slissene", men på den over her er de tette og sortlakkerte. Men tøffe var dem. :-)

Skrevet
Det var det førte jeg fikk når jeg kjøpte E90, en jævel av en stein som lagde sprekk i ruta :( Ruta var nettopp bytta av forrige eier og så måtte jeg til å bytte igjen, tok det på forsikringen så slapp å betale siden jeg hadde super forsikring :wink:

Har også superforsikring, men det hjelper ikke.

Skade på bilglass

Bruker du en av våre avtalepartnere for reparasjon eller skifte av bilglassruten, trenger du ikke å kontakte oss. Her kan du søke etter et verksted som gjør jobben for deg.

Har du delkasko-, kasko- eller superforsikring, er bilens front, side og bakvinduer av glass forsikret. Det er begrensning på 15 000 kroner ved glasskade på kabrioleter. Verkstedet gir råd om hva som er best for bilen din; enten reparasjon eller skifte av glassruten. Skifte av glassrute er ikke bonusreduserende.

Egenandeler

Det er ingen egenandel ved reparasjon av glassrute. Ved skifte av ruten er det egenandel på 2000 kroner.

Hørtes dog ut som jeg skulle få fire litt på egenandelen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...