Julianv Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Ser ut som jeg legger fra meg Tesla for øyeblikket.. Dog er jeg fremdeles sterkt fristet til å kjøpe en Elbil. Får I-Miev billig via jobben (Jobber forøvrig hos Motorforum). Sparer faktisk med min kjøring 30.600kr i året KUN på kjøring til og fra jobb. Kan fint dobble det med kjøring til og fra butikk/trening osv.. Så bilen vil faktisk betale seg selv kun på bensin/bompengeutgifter til og fra jobb!
LoKi Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Wow, takker så mye! Det blir en ny annonse så snart den er oppe å går uansett og da blir det skikkelige bilder.. Denne annonsen ble kun laget for å se hva interessen for en slik bil er. Jeg hadde vel innerst inne et lite håp om at jeg traff rett på første gang. Haha.Worst case scenario blir den å beholde og da blir det mer guff.. Jeg tenker å slippe nedi en liten S54b32 som så klart vil bli godkjent. Mulig jeg tar en Sv90 og slipper en liten støvblåser nedpå der.. Jeg vet at det er forskjell på motor og sånt, men jeg stusser likevel over prisen. Verdt å merke at jeg spør av nyskjerrighet, ikke for å høgge! Den er 3000,- lavere enn det jeg betalte for min 2009 318D LCI med 5k lavere kilometerstand.. Er det så vanvittig forskjell? Jeg har litt mindre utstyr, men med en chip har min 182 hk og 400 nm, og da sparker den ganske greit den også. Og den er "ny"..
LoKi Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 IF har 2000,- og nå har jeg IF, for første gang. Betalte 1600.- for ny frontrute til E30en så lønner seg å sjekke litt rundt før man handler. Men er vel limt rute og arbeid inkl på den skuta di og da er nesten alle tilbud bra nok Er det slutt på at montøren tar egenandelen for deg? Husker det var slik i gamledager - de hadde så bra fortjeneste på ruta opp mot forsikringsselskapet at de betalte egenandelen for deg.
scoot Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 2000kr er dagens egenandel, og den må du betale selv
316 Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Trodde jeg hadde lest meg opp på dette i går, men hos Riis Bilglass i ste sa han "Du er jammen meg heldig, 0 kroner i egenandel har du". Jaja!
Julianv Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Wow, takker så mye! Det blir en ny annonse så snart den er oppe å går uansett og da blir det skikkelige bilder.. Denne annonsen ble kun laget for å se hva interessen for en slik bil er. Jeg hadde vel innerst inne et lite håp om at jeg traff rett på første gang. Haha.Worst case scenario blir den å beholde og da blir det mer guff.. Jeg tenker å slippe nedi en liten S54b32 som så klart vil bli godkjent. Mulig jeg tar en Sv90 og slipper en liten støvblåser nedpå der.. Jeg vet at det er forskjell på motor og sånt, men jeg stusser likevel over prisen. Verdt å merke at jeg spør av nyskjerrighet, ikke for å høgge! Den er 3000,- lavere enn det jeg betalte for min 2009 318D LCI med 5k lavere kilometerstand.. Er det så vanvittig forskjell? Jeg har litt mindre utstyr, men med en chip har min 182 hk og 400 nm, og da sparker den ganske greit den også. Og den er "ny".. E46 coupe med stor motor ligger kunstig høyt i pris enda.. Trimming kan ikke tas med i beregning heller.. Hadde jo 325hk i min, så da kan vi jo vri det på den måten også.. hehe Men jeg er forøvrig enig, burde ikke vært så høy pris på de!
Jørgen Lie Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Compomoive 8,5x17?[ Bilde ] Disse er nye og kanskje til salgs enda. Desse er på topp ti lista mi over felger. Skulle gjerne fått kloa i et sett med TFN, men mener på at de er ute av produksjon, og ikke de vansligste eller billigste felgene å finne på bruktmarkedet E28 Power har de på E30 Touringen sin kom jeg på nå! Passer fint til E30 spør du meg! [ Bilde ] Små felger er drit-stygt. Breie felger med dekkstrekk er drit-stygt. In short, fint = funksjonelt. Eksempel [ Bilde ] Der det 17" på bildet der, adivass??? Jeg synes kanskje 17" blir for stort bak.. Blir litt for høy på ræva tror jeg.. Kvasi: Du har ikke stemmerett Breie felger med dekkstrekk blir d garantert om samme stil skal kjøres neste år med rikelig senk. Om det IKKE skjer, så har jeg noen søte 15" BBS-felger fra tidsepoken til E30 som heller skal få stå på. Å kjøre 7x17" er ikke noe folk snur seg etter eller er blikkfang.. Det er en "utstillingsbil/showbil" i den grad man kan kalle den det, så da må man ha noe som skriker:) At enkelte hater det og synes det er stygt med aaaalt for breie felger og alt for små dekk er jo lov, jeg har ikke fasiten på hvordan en E30 skal se ut, men jeg velger å ha på noe som jeg liker Og ang funksjonelt, jeg har kjørt E30`n over 2000km (søndagsbil/treff) i år uten og på noe som helst tidspunkt ha problem med å kjøre dit jeg skal, så den med at "det er ikke kjørbart med så senka bil" er jeg villig til å diskutere i det vide og brede
316 Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 http://www.nrk.no/ostfold/politiet-jakt ... 1.11195985 Spesielt!
majuz Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 http://www.dagbladet.no/2013/08/21/nyhe ... /28827714/ Årets tragedie Kan ikke fatte at noen kan utsette andre for slikt. Uansett hva agendaen måtte være OBS: Sterke bilder http://www.liveleak.com/view?i=aa9_1377105110
LoKi Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Wow, takker så mye! Det blir en ny annonse så snart den er oppe å går uansett og da blir det skikkelige bilder.. Denne annonsen ble kun laget for å se hva interessen for en slik bil er. Jeg hadde vel innerst inne et lite håp om at jeg traff rett på første gang. Haha.Worst case scenario blir den å beholde og da blir det mer guff.. Jeg tenker å slippe nedi en liten S54b32 som så klart vil bli godkjent. Mulig jeg tar en Sv90 og slipper en liten støvblåser nedpå der.. Jeg vet at det er forskjell på motor og sånt, men jeg stusser likevel over prisen. Verdt å merke at jeg spør av nyskjerrighet, ikke for å høgge! Den er 3000,- lavere enn det jeg betalte for min 2009 318D LCI med 5k lavere kilometerstand.. Er det så vanvittig forskjell? Jeg har litt mindre utstyr, men med en chip har min 182 hk og 400 nm, og da sparker den ganske greit den også. Og den er "ny".. E46 coupe med stor motor ligger kunstig høyt i pris enda.. Trimming kan ikke tas med i beregning heller.. Hadde jo 325hk i min, så da kan vi jo vri det på den måten også.. hehe Men jeg er forøvrig enig, burde ikke vært så høy pris på de! Ja selvfølgelig, jeg mener ikke at trimming er "inkludert" på den måten, men om man er ute etter effekt så er en nyere diesel et mer fornuftig valg. Spesielt med tanke på drivstofføkonomi. Men ja, det er bra at de er kunstig høyt priset - det er jo selvfølgelig markedet som bestemmer, jeg bare stussa på at de fortsatt var verdt så mye. Men coupe, motor og M-komboen står vel høyt i kurs enda. Jeg har fått rast i fra meg, så jeg ser nok etter litt mer konservative og "fornuftige" løsninger på bilparken enn mange andre
Fredrik Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Det er mange klokkeentusiaster her inne, men vet noen hva slags klokke disse to russiske kosmonautene bruker (selv om bildet er litt dårlig - skjermdump fra NASA TV)?...
Fredrik Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Jeg har fått rast i fra meg, så jeg ser nok etter litt mer konservative og "fornuftige" løsninger på bilparken enn mange andre Vi er ihvertfall to stk. her inne...
knoskar Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Lurer på en ting.. når du har prikker på førerkortet.. og du får nye etter 2 år, å når de var gått 3 år ifra da jeg fikk dei første. Forsvinner dem da ? Eller blir dei "fornyet" til å forsvinne ilag med dei nyeste? Litt dårli forklart
LoKi Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Jeg har fått rast i fra meg, så jeg ser nok etter litt mer konservative og "fornuftige" løsninger på bilparken enn mange andre Vi er ihvertfall to stk. her inne... Det er bra, var redd jeg var alene her inne Lurer på en ting.. når du har prikker på førerkortet.. og du får nye etter 2 år, å når de var gått 3 år ifra da jeg fikk dei første. Forsvinner dem da ? Eller blir dei "fornyet" til å forsvinne ilag med dei nyeste? Litt dårli forklart Dine gamle prikker fornyes ikke, de forsvinner til samme tid som de alltid har gjort.
Anbefalte innlegg