Halvor_nor Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Noen som aner hvordan oppmøtet på e30meet blir på vålerbanen søndag?
asv Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Der det 17" på bildet der, adivass??? Jeg synes kanskje 17" blir for stort bak.. Blir litt for høy på ræva tror jeg.. Kvasi: Du har ikke stemmerett Breie felger med dekkstrekk blir d garantert om samme stil skal kjøres neste år med rikelig senk. Om det IKKE skjer, så har jeg noen søte 15" BBS-felger fra tidsepoken til E30 som heller skal få stå på. Å kjøre 7x17" er ikke noe folk snur seg etter eller er blikkfang.. Det er en "utstillingsbil/showbil" i den grad man kan kalle den det, så da må man ha noe som skriker:) At enkelte hater det og synes det er stygt med aaaalt for breie felger og alt for små dekk er jo lov, jeg har ikke fasiten på hvordan en E30 skal se ut, men jeg velger å ha på noe som jeg liker Og ang funksjonelt, jeg har kjørt E30`n over 2000km (søndagsbil/treff) i år uten og på noe som helst tidspunkt ha problem med å kjøre dit jeg skal, så den med at "det er ikke kjørbart med så senka bil" er jeg villig til å diskutere i det vide og brede Specsa på hjula på bildet: Dimensjoner: 9,5x16" ET 11 framme og 10x16" ET 4 Bak
knoskar Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Lurer på en ting.. når du har prikker på førerkortet.. og du får nye etter 2 år, å når de var gått 3 år ifra da jeg fikk dei første. Forsvinner dem da ? Eller blir dei "fornyet" til å forsvinne ilag med dei nyeste? Litt dårli forklart Dine gamle prikker fornyes ikke, de forsvinner til samme tid som de alltid har gjort. Ahh, var greit å høre!
Kjennern Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Det er mange klokkeentusiaster her inne, men vet noen hva slags klokke disse to russiske kosmonautene bruker (selv om bildet er litt dårlig - skjermdump fra NASA TV)?... Tror dem har brukt noe Fortis og Poljot om jeg ikke husker feil. Mulig Omega også
Jørgen Lie Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Specsa på hjula på bildet: Dimensjoner: 9,5x16" ET 11 framme og 10x16" ET 4 Bak Det er vel mere specs jeg er ute etter ja
Julianv Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 I'm just gonna put this here.. Endelig nytt album fra Avenged Sevenfold.. Play it loud..
Insulaventus Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Noen som kan og lakkere og vil være så godhjertet at vedkommende hjelper en nybegynner? Thread i signatur
Fredrik Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Det er mange klokkeentusiaster her inne, men vet noen hva slags klokke disse to russiske kosmonautene bruker (selv om bildet er litt dårlig - skjermdump fra NASA TV)?... Tror dem har brukt noe Fortis og Poljot om jeg ikke husker feil. Mulig Omega også Det kan se ut som iallefall den ene (nærmeste) er en litt ombygget Fortis Spacematic Chronograph. Selve huset/kassen er litt annerledes der remmen festes, men med tanke på tykkelsen på romdrakten er dette ikke så merkelig. Jeg la iallefall merke til hvor klar og tydelig urskiven er... no nonsense...
Robkill Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Dagens lille småskruing er unnagjort Sprekk i radiatoren, derfor hageslangen er der http://youtu.be/175U5b0emHM
majuz Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Dagens lille småskruing er unnagjort Sprekk i radiatoren, derfor hageslangen er der http://youtu.be/175U5b0emHM Fin løsning Herlig lyd
-Roger- Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 I'm just gonna put this here.. Endelig nytt album fra Avenged Sevenfold.. Play it loud.. Du har fått med deg at man kan streame hele platen i itunes sant?
Robkill Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Dagens lille småskruing er unnagjort Sprekk i radiatoren, derfor hageslangen er der http://youtu.be/175U5b0emHM Fin løsning Herlig lyd Løsninga gjorde så den ikke gikk varm i det minste Så da fikk jeg pusla litt med forgasseren, den har vært litt ruskete på tomgang i det siste!
majuz Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Har omsider fått somlet meg til å lage en tråd om bilen min. Check it out http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=267701 Innspill ønskes velkommen
Anbefalte innlegg