Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det bare meg som hater amerikaniseringen av språket vårt??!

Hater ord som fitment, stance, looks, need more low og alt det mølet! Blir gal!

Da er vi to!!

Samme med de som sitter og "chillern", eller som synes den bilen var så "smooth" :evil: Er bare gørr teit å høre på :roll:

Helt enig!

Skrevet

Hva skal vi kalle en smoothie for da? Glatting?

Jeg har et mye større hat for folk som ikke kan bruke lysene sine. Det er nok det som irriterer MEG mest her i verden.

Tåkelys med nærlys, og manglende lys - møter du en sort E91 LCI på Romerike og får flombelysning i trynet, så vet du hva du har gjort :)

Skrevet

Dere har det for godt når sånne småting irriterer dere... Normal norske problems...

Dere bør forresten legge merke til at svenskene er raskest i Skandinavia til å adoptere engelske ord. Cheeseburgare osv...

Skrevet

Tåkelys med nærlys, og manglende lys - møter du en sort E91 LCI på Romerike og får flombelysning i trynet, så vet du hva du har gjort :)

Møter du da en sølv E90 så får du flombelysning i trynet igjen som svar :wink: Liker å kjøre med park og tåkelys jeg, og nærlys og tåkelys på kvelden :) Du vet, du må ikke kikke inn i lysa må møtende biler. Det er trafikkfarlig og det lærte man på kjøreskolen når man tok lappen :P

Skrevet

Hender seg faktisk jeg sier at jeg skal ha en osteburger.. ;)

En språkting som irriterer meg er hvordan de snakker i Trondheim. Trøndersk, men skal liksom være like pent som på østlandet.. Ender opp med forferdelse synes jeg! "Sjeee deeeenj feite bila me allj freshe faaargan'a kis" #-o

Skrevet

Fortsatt noen som har latterlige mengder lys på bilene sine. Spesielt med nær + grøft. Man blir blendet på mindre veier uten gatelys f.eks. Til tross for at man stirrer ut i grøften på høyresiden. Kjører med park og grøft så langt det lar seg gjøre. Skrur av grøft om natten hvis jeg møter bil.

Skrevet
Mens vi nordmenn sier osteburger. Yeah right, eller ja riktig.

Bestiller alltid cheeseburger uten ost, jeg da...

Skrevet
Mens vi nordmenn sier osteburger. Yeah right, eller ja riktig.

Bestiller alltid cheeseburger uten ost, jeg da...

Ein heilt vanleg kjøtburgar då?

Skrevet

Møter du da en sølv E90 så får du flombelysning i trynet igjen som svar :wink: Liker å kjøre med park og tåkelys jeg, og nærlys og tåkelys på kvelden :) Du vet, du må ikke kikke inn i lysa må møtende biler. Det er trafikkfarlig og det lærte man på kjøreskolen når man tok lappen :P

Da håper jeg du blir tatt i kontroll, for det gir absolutt ingen fordeler å kjøre med nærlys og parklys. Ikke ser det bra ut heller, samtidig som det ikke er lov. Ingenting er verre enn å komme rundt en sving på en dårlig opplyst vei og få en lysvegg i trynet.

Tåkelys kan du bruke på dagen, når det er lyst ute og i kombinasjon med park, ellers blinker jeg.

En ting som er verre er de som bare trykker på alle knappene for å få på tåkelysene sine foran, uten å sjekke at de bak ikke er på. Tåkelys bak, det lyset rimelig god på en god del biler, samtidig som du ser ut som den største klovnen på veien.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...