RS-Heggem Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Ser bra ut, Fræsar. Du hadde de originale målene? Eller var det noen andre som skrev 8x8 eller noe i den duren? En anna her på forumet som skrev 8x8. Men det virka stort for min del når jeg tenker meg om. Var de ikke rimelig små de som var klistra i ruta? En måte å finne det ut på er vel å printe og klippe ut De i rutene var en del mindre ja. Tenkte automatisk på grillmerkene jeg. De små var vel bare 5x5 eller noe sånn?
majuz Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Har dere sluttet å gratulere medlemmer av bimmers.no med dagen??? Hint hint.. Gratulerer med dagen!
noekult Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 ^ Hahaha, den fisken har jeg lest om før... Artig skapning! Med hodepine og forkjølelse fra hotell i Sharjah ønsker også jeg fisken vår en fortsatt flott bursdag \:D/
fish Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 FISH! Gratulerer med dagen mister! :D \:D/ Hva har du gjort i dag? Pakker på senga, sex, jobb, middag, noe godt i glasset. Sånn kort oppsummert.
fish Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Nei fish a meg, glemte det :/Gratulerer så mye med dagen Bilde ] Gratulerer med dagen Fish![ Bilde ] ^ Hahaha, den fisken har jeg lest om før... Artig skapning!Med hodepine og forkjølelse fra hotell i Sharjah ønsker også jeg fisken vår en fortsatt flott bursdag \:D/ Gratulerer med dagen fish Takker så mye.
Larsinnj Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Deilig å cruise ute med E30en God helg folkens! Kjørte faktisk min en runde for noen dager siden og! Det var en luftig tur, mtp at den er helt ribbet, uten karrosserideler, ruter, interiør, ja alt egentlig Motor, drivverk og en stol er eneste som er igjen omtrent
hermanoo90 Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Deilig å cruise ute med E30en God helg folkens! Kjørte faktisk min en runde for noen dager siden og! Det var en luftig tur, mtp at den er helt ribbet, uten karrosserideler, ruter, interiør, ja alt egentlig Motor, drivverk og en stol er eneste som er igjen omtrent VIDEO???????
Kvasi Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Noen som bruker paypal og overføring fra konto? Skal kjøpe en dings på ebay fra en konto jeg ikke har kort på og det er såpass lenge siden sist at nå er jeg i tvil her.. Utenlandsbetaling nei? Mottaker PayPal International Ltd Bank SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN Account number 9750.11.01412 Transfer ID VU4DV495CMZW2
kvammis Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Noen flere her inne som skal til Årabrot imorgen ?
Larsinnj Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Deilig å cruise ute med E30en God helg folkens! Kjørte faktisk min en runde for noen dager siden og! Det var en luftig tur, mtp at den er helt ribbet, uten karrosserideler, ruter, interiør, ja alt egentlig Motor, drivverk og en stol er eneste som er igjen omtrent VIDEO??????? hehehe, kan muligens få til en liten en i morra Her er og fra Isle of Man! Konge sang i tillegg, så har blir spilt på en del fester den der! Alle, menn og damer stopper å snakke eller hva enn de holder på med, å bare ser på tv'n med vidåpne øyne! Sykt..
noekult Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Holy shit Det der så sykt ut...! De onboard cam (nå kommer anti-engelsk politiet på bimmers og tar meg ) videoklippene er helt sinnsyke. Minner om Red Bull F1 konseptbilen i Gran Turismo 5. Går så fort unna at hjernen klarer ikke å henge med når svingene kommer... Uten tvil det sykeste racet vi har. I F1 har man i det minste et supersikkert skall som beskytter mot kræsj. Tryner man på MC i 300 km/t så er det vel bare å sende ut en likpose...
Anbefalte innlegg